کتاب ایمانوئل کانت

Immanuel Kant: A Very Brief History
کد کتاب : 45750
مترجم :
شابک : 978-6002535818
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب ایمانوئل کانت اثر آنتونی کنی

دو چیز ذهن را با تحسین های جدید و فزاینده پر می کند. . . آسمان پر ستاره بالای سرم و قانون اخلاقی درون من.
امانوئل کانت (1724-1804) تأثیر عمده ای در فلسفه، به ویژه در زمینه های معرفت شناسی، اخلاق، الهیات، نظریه سیاسی و زیبایی شناسی داشته است. کتاب "ایمانوئل کانت " تاریخچه ای مختصر است که با در نظر گرفتن هر یک از آثار اصلی کانت به ترتیب شکل ظاهری، توسعه اندیشه کانت را توضیح می دهد و ارتباط معاصر آن را برجسته می کند. این کتاب دارای یک گاهشماری مختصر به‌علاوه واژه‌نامه‌ای از اصطلاحات کلیدی و فهرستی از خواندن بیشتر در پشت است. آنتونی کنی نویسنده این کتاب یکی از بهترین شارحان زنده تاریخ فلسفه غرب است. او در این کتاب شرحی از کانت ارائه می دهد که به دلیل ایجاز و دقت آن قابل تحسین است. او همچنین به خوانندگان کمک می کند تا در مورد ارزش اندیشه کانت تأمل کنند و در عین حال به نقاط ضعف و قوت آن اشاره کنند.
سر آنتونی کنی در دانشگاه Pontifical Gregorian در رم تحصیل کرد. از سال 1963 تا 1989 در کالج بالیول آکسفورد ابتدا به عنوان همکار و مدرس فلسفه و سپس به عنوان استاد کار کرد. او بعدا سرپرست رودز هاوس، رئیس آکادمی بریتانیا و موسسه سلطنتی فلسفه و رئیس هیئت مدیره کتابخانه بریتانیا شد. در سال 2006 مدال آکویناس انجمن فلسفی کاتولیک آمریکا را به دلیل کمک های چشمگیرش به فلسفه دریافت کرد.

کتاب ایمانوئل کانت

آنتونی کنی
آنتونی کنی (سر آنتونی جان پاتریک کنی)(Sir Anthony John Patrick Kenny) (متولد ۱۶ مارس ۱۹۳۱) فیلسوف تحلیلی اهل انگلستان است. او در حوزه فلسفه ذهن، فلسفه باستان و فلسفه قرون وسطی، فلسفه دین، فلسفه اخلاق و فلسفه ویتگنشتاین فعالیت دارد. او و پیتر گیچ سهم عمده‌ای در بسط توماس‌گرایی تحلیلی دارند. او رئیس سابق فرهنگستان بریتانیا و انجمن سلطنتی فلسفه است. همچنین استاد فلسفه دانشکده اکستر و ترینیتی آکسفورد بوده و بعد استاد کالج بالیول در همان دانشگاه شد و در نهایت نایب رئیس دانشگاه آکسفورد شد...