کتاب یک شیوه برای رمان نویسی

A way to write a novel
کد کتاب : 54118
شابک : 978-9643629656
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یک شیوه برای رمان نویسی اثر حسین سناپور

موضوع اصلی کتاب حاضر متمرکز بر بررسی و آموزش روش‌های نوشتن رمان می‌باشد و تأکیدی بر اصول کلی داستان‌نویسی ندارد. در نتیجه، تمامی نکته‌های مهم اصولی، به ویژه اصول ابتدایی داستان‌نویسی، در این کتاب به طور مستقیم آموزش داده نشده و فرض می‌شود که خواننده با عناصر اساسی داستان و تکنیک‌های اولیه نوشتن داستان آشنا است.

عناوین بخش‌های این کتاب به شرح زیر هستند: "پرونده‌سازی برای شخصیت‌ها"، "خلاصه‌نویسی"، "نظرگاه"، "لحن"، "فصل‌بندی"، "ضرباهنگ"، "زمان"، "کشمکش"، "گفت‌وگو"، "شروع و پایان"، "موتیف‌ها"، "توصیه‌های غیر فنی" و "موخره".

این کتاب به خوانندگان علاقمند به نوشتن داستان‌ها و رمان‌ها، تکنیک‌های پیشرفته تر در داستان‌نویسی را ارائه داده و به آنها کمک می‌کند تا داستان‌های جذاب‌تر و مفهومی تری ایجاد کنند. تسلط به این عناصر و تکنیک‌ها به نویسندگان این امکان را می‌دهد تا داستان‌های متنوع و شگفت‌آوری را بپردازند و خوانندگان را به دنیای خود معطوف کنند.

کتاب یک شیوه برای رمان نویسی

حسین سناپور
حسین سناپور متولد ۱۳۳۹ نویسنده ای ایرانی است. سناپور داستان نویسی را از کلاس های هوشنگ گلشیری آغاز کرد. رمان نیمه غایب نوشته وی از جمله پرفروش ترین رمان های معاصر فارسی بود که به چاپ هجدهم رسید.
دسته بندی های کتاب یک شیوه برای رمان نویسی