کتاب کتاب بزرگ آناتومی بدنسازی بانوان

Delavier’s sculpting anatomy for women : core, butt, and legs
کد کتاب : 60981
مترجم :


شابک : 978-6006904870
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 27 اردیبهشت

معرفی کتاب بزرگ آناتومی بدنسازی بانوان اثر فردریک دلاویر

امروزه در اکثر کشورهای جهان به ویژه در کشورهای صنعتی و پیشرفته تکنولوژی و نفوذ آن در زندگی انسان موجب بروز مشکلاتی در تندرستی و سلامت عمومی و آمادگی جسمانی افراد جامعه شده است . الگوی زندگی غیر فعال ، ناکافی بودن فعالیت بدنی و فقر حرکتی با عوارضی مانند افزایش وزن ، وضعیت نامطلوب آمادگی جسمانی ، ناهنجاری های بدنی و اختلالات روانی همراه بوده شرایط برای ابتلا به امراض مختلف فراهم می‌کند . خوشبختانه روز تربیت بدنی و ورزش به عنوان بخش تکمیل کننده یک زندگی ساده از از سوی افراد جامعه پذیرفته شده است اجرای حرکات و تمرینات ورزشی همراه با تغذیه مناسب و استراحت کافی ، کنترل استرس و دوری از آنها مطلوب منجر به تندرستی و سلامت افراد جامعه می گردد . آمادگی جسمانی یک مفهوم کلی برای توانایی انجام کارهای مختلف است بنابراین تمام افراد که در یک رشته ورزشی فعالیت داشته باشند یا خیر برای حفظ سلامتی توانایی و استکبار در چند جای مختلف به زندگی تا سنین بالا نیاز به کسب این کیفیت دارند.
امروز بانوان بیش از گذشته به انجام فعالیت های ورزشی و حفظ تناسب اندام علاقه نشان می دهد و تا اندازه ای در کلاس های ورزشی به طور مستمر و جدی حاضر می شود این کتاب شامل تمرینات ورزشی و دستورالعمل‌های کاملی برای اجرای آنها می باشد که با به کارگیری آنها می توانید به اندام می توانست درست یا بدون شک با بالا رفتن سطح آگاهی را می توان از بروز برخی مشکلات و مسائل در آینده پیشگیری کنید.
اکثر بانوان به شکل و فرم بدن خود اهمیت می دهند و آرزو دارند شکمی صاف و باسن خوش فرم داشته باشند . در این کتاب تمرین های ویژه برای هر قسمت از بدن طراحی شده است که در هر تمرین تصویر آناتومیکی و عکس اجرای حرکت وجود دارد تا به شما کمک کند به طور موثری گروه عضلانی هدف را به‌خوبی تجسم کنید همچنین روش‌های مناسب اجرا و تنفس صحیح نیز آموزش داده شده است . برای هر تمرین نوبت ها و تکرار را مشخص و توصیه و هشدار های لازم به شما تذکر داده شده است تا تمام اینها را به درستی و ایمنی بیشتر انجام دهید بنابراین با بهره گیری از روش های صحیح تنفس اثر تمرینات را برای بهبود قدرت و استحکام عضلانی بیشتر کنید. برای اطمینان از اثربخشی تمرین در نظر داشته باشید تا برای جبران ضعف عضله هدف به گروه عضلانی دیگر متکی نشوید ، با بهبود توانایی بدن و درستی حرکت و قدرت عضله هدف می رسید. برنامه ورزشی این کتاب در عین آسان بودن به گونه‌ای است طرح ریزی شده است تا فواید فوق الذکر را در بر داشته باشد همچنین تمرینات با دقت مرحله بندی شده و تصاویر آن در کتاب آمده است هر کسی در هر جا در فضای بسیار کوچک بدون آنکه وسیله خاصی داشته باشد می تواند این ورزش را انجام دهد. نکته آخر اینکه ورزش به تنهایی نمی تواند در کاهش وزن شما کمک کند تعادل تغذیه ای که در شیوه زندگی شما اقتباس شده است رازی بزرگ می‌باشد . رژیم غذایی مناسب را در این کتاب یاد می گیرید میزان کالری مصرفی را با عملکرد فعالیت جسمانی و انرژی مورد نیاز بدن تنظیم کنید ، توصیه های زیادی توسط متخصص پرورش اندام و مربی حرفه ای این کتاب مطرح شده که راه های مورد نیاز برای ایجاد اندامی مناسب را در مدت چند هفته به شما نشان می دهد.

کتاب کتاب بزرگ آناتومی بدنسازی بانوان

فردریک دلاویر
فردریک دلاویه هنرمندی با استعداد با دانش استثنایی از آناتومی انسان است. او به مدت پنج سال در مدرسه معتبر École des Beaux-Arts در پاریس به تحصیل مورفولوژی و آناتومی پرداخت و به مدت سه سال در دانشکده پزشکی پاریس به مطالعه کالبد شکافی پرداخت. او نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های آناتومی تمرینات قدرتی، تمرین آناتومی تمرینات قدرتی، تمرینات آناتومی تمرینات قدرتی زنان دلاویر، آناتومی تمرین هسته دلاویر و آناتومی کششی است.دلاویر در سال 1988 عنوان پاورلیفتینگ فرانسه را به دست آورد و در سراس...
دسته بندی های کتاب بزرگ آناتومی بدنسازی بانوان