کتاب تفکر در تنگنا

Thinking
کد کتاب : 63199
شابک : 978-6008405542
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب تفکر در تنگنا اثر محمدعلی مرادی

جستار (Essay) فرمی از نوشتار با پشتوانه ی هنری است که نویسندگان برجسته ای چون مونتنی، ولتر، گئورگ زیمل، والتر بنیامین، تئودور آدورنو، سوزان زونتاگ و ایوان کالیما، متن های ادبی و فلسفی خود را در این قالب نگاشته اند.
(تفکر در تنگنا: جستارهاهایی در علوم فرهنگی) مجموعه ای از جستارها در طیف گسترده ی موضوعات فلسفی، تاریخی، اجتماعی و هنری است که محمد علی کرادی-دانش آموخته ی فلسفه و علوم اجتماعی از دانشگاه فرای و دانشگاه برلین- در افق های علم فرهنگ (Kulturwissenschaft) در طول یک دهه از زمام بازگشت به ایران نگاشته و اینک همراه با مقدمه ای در مبانی فلسفی فرم جستار، تدوین و منتشر شده اند.

کتاب تفکر در تنگنا

محمدعلی مرادی
محمدعلی مرادی (۱۳۳۷ در اصفهان - ۳۱ تیر ۱۳۹۷ در تهران) فیلسوف، روشنفکر، پژوهشگر فلسفه، منتقد فیلم و فعال سیاسی چپ‌گرای اهل ایران بود. او به سبب پژوهش‌هایش در رابطه با موضوعات فلسفی، به‌ویژه در حوزهٔ ایدئالیسم آلمانی و نیز دیدگاه‌هایش در رابطه با بررسی علمی فرهنگ شناخته شده‌است.محمدعلی مرادی در سال ۱۳۳۷ در اصفهان به دنیا آمد. او در سال‌های پیش از انقلاب بهمن ۱۳۵۷ به عنوان عضو حزب توده ایران به فعالیت سیاسی پرداخت. پس از انقلاب نیز اواخر دهه ۶۰ فعال بود و همزمان با ...
دسته بندی های کتاب تفکر در تنگنا