کتاب ترسیم فیلمنامه سریال های تلویزیونی

Story Maps
کد کتاب : 63585
مترجم :
شابک : 978-6226112543
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ترسیم فیلمنامه سریال های تلویزیونی اثر دنیل پی کلویسی

دنیل کالویسی با استناد به مطالعات موردی از محبوب‌ترین و پیشگامانه‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر، ، روش فیلمنامه‌نویسی نقشه‌های داستانی خود را ب ارائه می‌کند.
کتاب «ترسیم فیلمنامه سریال های تلویزیونی» یک الگوی ساختاری ارائه میکند که نویسندگان مشتاق و حرفه ای تلویزیون به دنبال آن بوده اند. این کتاب به شما روشی واضح، عملی و گام به گام برای نوشتن یک پایلوت که مطابق با استانداردهای هالیوود باشد را ارائه میکند.
این کتاب ابتدا شما را با قالب‌ها، ژانرها و اصطلاحات کلیدی برنامه‌های تلویزیونی مدرن آشنا می‌کند، سپس با استفاده از مثال‌های خاص از «عصر طلایی تلویزیون» جدید، ضربات اصلی یک نمایش تلویزیونی و ویژگی‌های مهمی را که باید در هر نمایش وجود داشته باشد را شرح می‌دهد.

کتاب ترسیم فیلمنامه سریال های تلویزیونی

دنیل پی کلویسی
دانیل پی کالویسی، پزشک فیلمنامه، مربی نویسندگی و نویسنده داستان‌های نقشه‌ها: چگونه یک فیلمنامه عالی بنویسیم، نقشه‌های داستانی درام تلویزیونی: ساختار برنامه تلویزیونی یک ساعته، نقشه‌های داستان: ۱۲ فیلمنامه عالی، و نقشه‌های داستانی است. : فیلم های کریستوفر نولان. او سابقاً تحلیلگر داستان برای استودیوهای بزرگی مانند فاکس، میرامکس فیلمز و نیو لاین سینما بوده است. او نویسندگان را مربی می کند، وبینارهایی را در مورد نویسندگی برای فیلم و تلویزیون تدریس می کند و در کنفرانس های...
دسته بندی های کتاب ترسیم فیلمنامه سریال های تلویزیونی
قسمت هایی از کتاب ترسیم فیلمنامه سریال های تلویزیونی (لذت متن)
یک منبع عالی
M-L Erlbach, Writer