کتاب آخرین نبرد

Worlds Collide
قصه های همیشگی 6
کد کتاب : 64541
مترجم :
شابک : 978-6222741730
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

آخرین نبر دنیاها باهم
Worlds Collide
سرزمین قصه های همیشگی 6
کد کتاب : 104714
مترجم : ساجده کاشانی
شابک : 978-6225238091
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 311
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آخرین نبرد اثر کریس کالفر

و بالاخره پایان بندی پرفروش‌ترین مجموعه ی کریس کولفر در نیویورک تایمز، قصه های همشگی!
در پایان مجموعه ی قصه های همیشگی که همه مدت ها انتظارش را می کشیدند ، کانر و الکس باید در غیرممکن ها شجاعت کنند. همه شخصیت‌های افسانه فصه های همیشگی - قهرمانان و تبهکاران - دیگر در دنیای خود محصور نیستند!
با درگیری در Big Apple، کانر و الکس باید بزرگترین نبرد خود را برنده شوند. آیا دوقلوها می توانند نظم را بین دنیای انسان و افسانه برقرار کنند؟
لس آنجلس تایمز در مورد این کتاب نوشته است:
"اکشن نفس گیر آمیخته با لحظات خنده با صدای بلند و از ته دل، این نتیجه گیری را برای بسیاری از طرفداران به یک نتیجه گیرا تبدیل می کند! "در قصه های همیشگی، کولفر استعداد خود را برای ساختن طرح های خیالی و شخصیت های چند بعدی به نمایش می گذارد."
کریس کولفر نویسنده شماره 1 پرفروش نیویورک تایمز و بازیگر برنده گلدن گلوب است. او به عنوان عضوی از TIME 100، فهرست سالانه مجله تایم از صد فرد تأثیرگذار جهان، مفتخر شد. او نویسنده ی تعداد زیادی از داستان های کودکان و مجموعه های داستانی است.
کتاب آخرین نبرد را الهام فیاضی ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

کتاب آخرین نبرد


ویژگی های کتاب آخرین نبرد

نامزد جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2017

کریس کالفر
کریستوفر کالفر، زاده ی 27 می 1990، خواننده، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است.کالفر در کالیفرنیا به دنیا آمد. او به دلیل موارد بسیاری از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن در مدرسه، بخشی از تحصیلات ابتدایی خود را در خانه انجام داد. کالفر در دبیرستان، در بسیاری از برنامه های سخنرانی و مباحثه شرکت می کرد و توانست جوایز بسیاری را در این عرصه ها کسب کند. او مقام نهم مسابقه ی تفسیر دراماتیک را در کالیفرنیا و همچنین جایزه هایی را از نهادهای «باشگاه درام» و «FFA» کسب نمود. کالفر در مدرسه، رئیس با...
قسمت هایی از کتاب آخرین نبرد (لذت متن)
در شعبهٔ مرکزی کتابخانهٔ عمومی نیویورک، روزی عادی در جریان بود. در تمام راهروهای سنگ مرمری ساختمان مشهور، پژواک صدای پای جهانگردان اعصاب خردکن، دانشجویان پرهیاهوی دانشکده و گروه های دانش آموزی پرسروصدایی به گوش می رسید که برای اردوی علمی به آنجا آمده بودند. راهنماها قدری از اطلاعات پیش پاافتاده شان را دربارهٔ تاریخچهٔ مفصل کتابخانه برای گردشگران توضیح می دادند و سعی می کردند در برابر سوال های آن ها دربارهٔ فیلم هایی که آنجا فیلم برداری شده بود، شکیبایی به خرج بدهند. کارکنان کتابخانه مردم را به اتاق های مطالعهٔ معروف طبقات بالا راهنمایی می کردند و به مهمانان یادآوری می کردند که بردن کتاب های کتابخانه به دست شویی ممنوع است.

ساعت ها در راهروهای خالی ساختمان چهارطبقه پرسه زد و به تالارها، نمایشگاه ها، اتاق های مطالعه و راه پله های مختلفش سرک کشید. تا پنج دقیقه قبل از تمام شدن شیفت کاری اش مطمئن بود هیچ کس در کتابخانه نیست و مشتاقانه منتظر بود تا بقیهٔ کار را به نگهبان بعدی بسپارد. ولی وقتی برای آخرین بار به طبقهٔ سوم سرکشی کرد، فهمید اشتباه می کرده.