کتاب سالخوردگی خوشایند

Successful Aging: A Neuroscientist Explores the Power and Potential of Our Lives
یک دانشمند مغز و اعصاب که توان واستعداد زندگی را می کاود
کد کتاب : 64785
مترجم :
شابک : 978-6001990830
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 456
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب سالخوردگی خوشایند اثر دنیل جی لویتین

نویسنده کتاب به چگونگی تطبیق فرهنگ خود برای استفاده کامل از خرد و تجربه افراد مسن می‌پردازد. نویسنده در طول تحقیق خود در مورد معنای واقعی پیری، با استفاده از تحقیقات علوم اعصاب رشد و روانشناسی تفاوت‌های فردی، راهبردهای انعطاف‌پذیری و ترفندهای عملی و تقویت شناختی را که همه باید با افزایش سن انجام دهند، نشان می‌دهد.
سالمندی موفق الهام بخش یک رویکرد جدید قدرتمند برای نحوه تفکر خوانندگان در مورد دهه های پایانی ما است، و روش ما ، برای دوران سالمندی به عنوان افراد، اعضای خانواده و شهروندان در جامعه ای که در آن میانگین امید به زندگی همچنان در حال افزایش است را متحول خواهد کرد.

کتاب سالخوردگی خوشایند

دنیل جی لویتین
دانیل ژوزف لویتین (زاده ۱۹۵۷، سانفرانسیسکو)، دانشمند علوم اعصاب، روانشناسِ شناختی، نویسنده و موزیسینِ آمریکایی-کانادایی است.او نویسنده چهار کتاب پرفروش نیویورک تایمز است.لویتین استاد برجسته روانشناسی و علوم اعصاب رفتاری جیمز مک گیل در دانشگاه مک گیل در مونترال، کبک، کانادا است. رئیس بنیاد هنر و علوم انسانی در مدارس مینروا در KGI. و یک عضو برجسته دانشکده در دانشکده تجارت Haas، دانشگاه کالیفرنیا در برکلی. وی از سال 2000 تا 2017 مدیر آزمایشگاه درک موسیقی، شناخت و تخصص در مک گیل بود. وی یکی از اع...
دسته بندی های کتاب سالخوردگی خوشایند