کتاب تلخ تر از جدایی

Talkh-tar az Jodaie
کد کتاب : 68930
شابک : 978-9642919956
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 549
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تلخ تر از جدایی اثر بهار کرباسی

داستانی با قهرمان ها و شخصیت هایی از جنس مردم، انسان هایی سرشار از احساسات متنوع، در بند موقعیت های حساس و تصمیم گیری هایی که گاه غلط و گاه عقلانی اند. سرنوشتی که شما را با خود همراه خواهد ساخت و با ان احساس نزدیکی خواهید کرد. تجربیاتی که ممکن است برای هر انسانی به وقوع بپیوندد، اشتباهاتی که عواقبی ناگوار به دنبال می آورند، عواقبی که ناشی از تصمیمات احساسی و برخاسته از ناراحتی ها و خشم های لحظه ای هستند.
صحبت از مهمانی مجلل و باشکوهی است، هانا بر خلاف پدرش منتظر است و سرشار از شوقی بی پایان، انتظاری که تنها دلیل آن پیدا کردن یک جفت چشم درشت و زیبای عسلی است، چشم هایی که انتظار هانا را می کشند و تنها هانا می داند چه شرارتی در پس آن ها پنهان است.

کتاب تلخ تر از جدایی

بهار کرباسی
در هشتم فروردین سال 55 در شهر سنندج به دنیا آمدم. تمام دوران کودکیم و بعد از آن در یک خانه باغ بسیار بزرگ در منطقه خوش آب و هوایی از شهر که متعلق به پدربزرگم بود و خود آنها نیز در یکی از ساختمان‌های همان باغ سکونت داشتند سپری شد. از آنجا که فرزند بزرگ پدر و مادرم و اولین نوه خانواده بودم همیشه توجه و حساسیت زیادی از هر جانب روی من بود تا اینکه چهار سال بعد تنها برادرم به دنیا آمد و خانواده سه نفره‌مان با حضور اوکامل شد و برادرم شریک بازیهای کودکانه‌ام شد.بهترین خاطرات کودکیم به...
دسته بندی های کتاب تلخ تر از جدایی