کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه ای موثر

The 7 Habits of Highly effective Network marketing professionals
کد کتاب : 7657
مترجم :

شابک : 978-6009278794
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه ای موثر اثر استیون کاوی

در این کتاب استفان آر. کاوی رویکردی یکپارچه و اصول محور را برای تبدیل شدن به یک حرفه ای بازاریابی شبکه ای بسیار موثر ارائه می دهد. کاوی با نمونه‌های واقعی از شبکه‌های موفق کنونی، مسیری گام به گام را نشان می‌دهد که نه تنها با انصاف، صداقت، خدمات و کرامت انسانی زندگی می‌کند، بلکه از عادات اصول محوری استفاده می‌کند که به شما کمک می‌کند در تجارت شبکه‌تان واقعا موثر باشید.

استفان ام آر کاوی، در این کتاب، تصمیم گرفته است قدرت پنهان اعتماد را که باعث تحولات بزرگی در زندگی شخصی و شغلی افراد می‌شود، به شما نشان دهد. در این اثر، با نمونه‌های بسیاری از افراد و شرکت‌های موفق آشنا خواهید شد که با استفاده از این قدرت، نه تنها به موفقیت‌های مالی دست یافته‌اند، بلکه انرژی و شادابی فوق‌العاده نیز به دست آورده‌اند.
تحقیقات نشان داده که سازمان‌هایی که درون آنها جریان اعتماد است، عملکرد بهتری دارند و افرادی که مورد اعتماد دیگران هستند، سریع‌تر استخدام شده و ترفیع می‌گیرند و مسئولیت‌های بزرگتری به آنها واگذار می‌شود. در این کتاب، با افراد و مدیرانی از سرتاسر جهان آشنا خواهید شد که قدرت اعتماد را به عنوان یک ابزار قدرتمند در موفقیت‌های خود به کار می‌برند.

کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه ای موثر

استیون کاوی
استیون ریچاردز کاوی، زاده ی 24 اکتبر 1932 و درگذشته ی 16 جولای 2012، نویسنده، تاجر و سخنران آمریکایی بود.کاوی در یوتا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی به ورزش بسیار علاقه مند بود اما به دلیل ابتلا به بیماری نتوانست ورزش را ادامه دهد. او در دانشگاه یوتا در رشته ی مدیریت تجاری تحصیل کرد. کاوی پس از آن، مدرک MBA خود را از هاروارد گرفت و در مقطع دکتری، به تحصیل در رشته ی مطالعات دینی پرداخت. او سپس وارد عرصه ی تجارت و نویسندگی شد و در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافت.استیون کاوی سرانجام در...
دسته بندی های کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه ای موثر