کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

Trump: Think Like a Billionaire
هرآنچه که می خواهید درباره ی موفقیت،املاک و زندگی بدانید
کد کتاب : 7714
مترجم :
شابک : 9789642363285
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 183
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید اثر دونالد ترامپ

نویسنده پرفروش و ستاره تلویزیون دونالد ج. ترامپ شخصی است که به شما راه و رسم میلیاردر بودن را یاد می دهد - اینکه چگونه در مورد پول ، مهارت های شغلی و زندگی فکر کنید. او در کتاب «چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید» ( هرآنچه که می خواهید درباره ی موفقیت،املاک و زندگی بدانید) اطلاعات مهمی در مورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، بازسازی و ارزیابی ارزش ملک ، خرید و فروش و اطمینان از رهن و.... را در اختیار شما قرار می دهد. ترامپ به شما نشان می دهد که چگونه هزینه ها را کاهش دهید. به شما کمک می کند تا تصمیم ها بزرگ بگیرید و میزان خطر را در سرمایه گذاری های خود ارزیابی کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه هر کس را تحت تأثیر قرار دهید ، چگونه شخصی را به طور موثر اصلاح یا نقد کنید و همچنین چگونه دوستان وفادار بیابید.

و هنگامی که پول خود را به دست آوردید ، باید یاد بگیرید که آن را به خوبی خرج کنید. ترامپ ایده های مصرف پول را به بهترین چیزهای زندگی ، از شراب تا چوب های گلف تا حلقه های نامزدی ، ارائه می دهد. سبک زندگی میلیاردر - نحوه خرید کردن آنها را بررسی می کند. حتی اگر شما بسیار ثروتمند نیستید ، بسیاری از این تجملات را می توانید داشته باشید.

کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

دونالد ترامپ
دونالد جان ترامپ (به انگلیسی: Donald John Trump) (زاده ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ میلادی) چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. وی پیش از ورود به سیاست کارآفرین و یک چهرهٔ تلویزیونی بود. ترامپ، متولد و بزرگ شدهٔ بخش کویینز نیویورک است. وی در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شده است. او به مدت ۴۵ سال ریاست سازمان ترامپ را بر عهده داشت، شرکت ساخت وساز املاک که مادربزرگ پدریش بنیان گذار آن بود. فعالیت او متمرکز بر ساختن و نوسازی برج های تجاری، هتل ها...
دسته بندی های کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
قسمت هایی از کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید (لذت متن)
سرمایه گذاران خوب دانش آموزان خوبی هستند. بله، به همین سادگی فقط کافی است دانش آموز خوبی باشید. من روزانه ساعت ها به خواندن مطالب اقتصادی می پردازم، از وال استریت گرفته تا مجله ی فوربز، بیزینس ویک، فروچون، نیویورک تایمز و فاینانشیال تایمز. از مجله ها و کتاب های دیگر نیز نمی گذرم و تا آنجا که می توانم مطالعه می کنم. ما هیچ وقت نمی دانیم فکر بکر بعدی مان از کجا خواهد آمد. شما باید در جریان جدیدترین اخبار صنعت خود و حتی فراتر از آن همه ی اخبار محلی، ملی و بین المللی باشید. بی خبری از اخبار و وقایع دنیای اطرافتان می تواند به اعتبار و حساب بانکی شما لطمه ی زیادی بزند.

مردم از من می پرسند چه برنامه های تلویزیونی ای را دوست دارم. من فقط برنامه هایی را نگاه می کنم که ضریب هوشی - مالی مرا تقویت کنند. البته وقتی حرف از تلویزیون به میان می آید، یکی از لذت بخش ترین تفریحات من دیدن برنامه های ورزشی آن است. البته اخبار و دیدگاه های اقتصادی، نمایش کارگاه کارآموزی خودم و گزارش های خبری، را هم نگاه می کنم. علاوه بر همه ی برنامه هایی که نگاه می کنید، باید هر روز مطالعه هم داشته باشید. مطالعه کردن برای هوشیار ماندن ذهنتان ضروری است. اگر جوان هستید گمان نکنید تجربه ی کافی برای افکار سرمایه گذاری خوب ندارید. بعضی از بهترین طرح های من به دوران بیست سالگی ام برمی گردد. وقتی جوان هستید نه فقط خیلی عیب جو و کمال گرا نیستید، بلکه ممکن است افکار بکرتان با اجاره چگونه خواهد بود. بازار سهام پیچیده و موذی است و سهام های مختلف به شدت تحت تأثیر یکدیگرند. شما باید بدانید که تغییر در یک قسمت از این بازار چگونه می تواند کل مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد، در غیر این صورت، زیر فشار تغییرات پیش بینی نشده له خواهید شد.

اگر در وضعیتی هستید که سرمایه ای در اختیار دارید (حتی موجودی اندکی حدود ده میلیون تومان) بهتر است برای سرمایه گذاری کردن آن با یک کارشناس یا مدیر مالی مشورت کنید. سرمایه گذاری کار چندان ساده ای نیست و کارشناسان اگر چه معجزه نمی کنند، اما بی شک بهتر از شما می توانند برایتان سرمایه گذاری کنند. آن ها هر روز بازار را دنبال می کنند، پس می توانید به آن ها اعتماد کنید. دیگر مدعیان عجیب وغریب و سایت های پول چاپ کنی را کنار بگذارید. من افراد ساده لوح بسیاری را می شناسم که خیال کرده اند می توانند از این راه میلیونر شوند، اما برعکس هر چه را هم داشته اند از دست داده اند. من خود را سرمایه گذار باهوشی می دانم و با داشتن میلیاردها دارایی مهارت خود را در این زمینه ثابت کرده ام، اما حتی من هم جرات نمی کنم به تنهایی تمام موجودی ام را مدیریت کنم.