کتاب قصه های من و ننه آغا 2

Ghesse-haye man va Nane Agha
(رمان نوجوان)
کد کتاب : 79443
شابک : 978-6227808353
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب قصه های من و ننه آغا 2 اثر مظفر سالاری

قصه های من و ننه آغا (جلد دوم) ، داستان ‌های پسری بازیگوش در جوار زنی جاافتاده و دانا را می‌توانید پی بگیرید و از خواندنش لذت ببرید.
داستان‌هایی کوتاه، لطیف و پندآموز از مادربزرگ و نوه‌ای در یزد و البته در گذشته. گذشته‌ای نه‌چندان دور.
هر داستان از جنس زندگی ساده و بی‌تکلف مردم است و با درون‌مایه‌هایی زیبا و متنی طناز در عین‌حال که لذت‌بخش است حکیمانه نوشته شده است.
داستان‌هایی که تمام مخاطبین در همۀ گروه‌های سنی می‌توانند مخاطب آن باشند و خواندنش همانطورکه برای کودک و نوجوان شیرین و آموزنده است برای بزرگسالان هم بسیار پربار است. خلاصه که می‌توان حسابی یاد گرفت هم از «امیر» و هم از «ننه‌آغا».
«آن روزها دو روش برای تنبیه بود: یک روش این بود که آقا بازویمان را می‌چسبید و با نوک انگشتانش نقطۀ خاص و حساسی را چنان فشار می‌داد که انگار برقمان می‌گرفت. روش دیگر آن بود که با مدادی نو و تراش‌نخورده که همیشه نوکش از جیب کوچیکۀ کتش بیرون سرک می‌کشید، به انگشتانمان می‌زد. انگار روی استخوان‌ها سنتور می‌زد تا دانش‌آموزش آواز بخواند!»

کتاب قصه های من و ننه آغا 2

مظفر سالاری
مظفر سالاری متولد سال ۱۳۴۱ در یزد است، شهر بادگیرها، شهری که در شب­‌های پرستاره‌اش هر ستاره قصه‌ای می‌شود قصه‌ای به شیرینی شیرینی‌های معروف یزد. خودش می‌­گوید از دوم دبستان که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شد عشق به ادبیات هم دروجودش روشن شد و باعث شد دوست داشته باشد روزی بنویسد اما بعد از این‌که دیپلم گرفت و وارد حوزه­‌ی علمیه شد همکاریش با نشریات کودک و نوجوان جدی‌تر شد. وقتی به قم رفت به کتاب‌خانه‌­ی ب...