کتاب گریزی از شکست نیست

If You Should Fail
(کتابی درباره آرامش)
کد کتاب : 80612
مترجم :
شابک : 978-6008091950
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

در فهرست «کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند»

معرفی کتاب گریزی از شکست نیست اثر جو موران

کتاب «گریزی از شکست نیست» اثری نوشته «جو موران» است که اولین بار در سال 2020 به انتشار رسید. «فرهنگ موفقیت»، ما را وادار می کند باور داشته باشیم که فقط در صورت بیشتر و بهتر شکست خوردن می توانیم درخشش نور موفقیت را در زندگیمان تجربه کنیم. این نکته ممکن است تا حدودی درست باشد اما هیچکس به ما نمی گوید چگونه باید با شکست هایمان زندگی کنیم. تمام کسانی که شکست می خورند، لزوما به موفقیت نمی رسند. برخی با شکست های بزرگتر از سایرین مواجه می شوند و برخی با شکست های نه چندان آشکار، اما نکته ثابت اینجاست که همه به طریقی، احساس شکست خوردن را تجربه خواهند کرد. در فرهنگی که شکست را صرفا گامی برای رسیدن به پیروزی در نظر می گیرد، «جو موران» به ارائه نگرشی جدید می پردازد که هم منحصر به فرد است و هم فوق العاده ضروری برای تمام انسان هایی که در حال تجربه شکست هستند، تا کنون شکست خورده اند یا در آینده (به شکلی اجتناب ناپذیر) با آن رو به رو خواهند شد.

کتاب گریزی از شکست نیست

جو موران
جو موران مورخ اجتماعی و فرهنگی است که از اواسط قرن بیستم تا به امروز در مورد زندگی روزمره به ویژه زندگی روزمره بریتانیا نوشته است.موران تاریخ و سیاست بین‌الملل را در دانشگاه لیدز مطالعه کرد و سپس مدرک کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی و دکترای مطالعات آمریکایی را در دانشگاه ساسکس دریافت کرد. آرشیو مشاهدات جمعی در ساسکس چیزی بود که او را به مطالعه روزمره برانگیخت. موران علاقه خود را به توجه به آنچه که معمولاً در کتابچه های I-Spy که در دوران جوانی مصرف می کرد نادیده گرفته می شود، نسبت می دهد.مو...
نکوداشت های کتاب گریزی از شکست نیست
It offers comfort, hope, and solace.
این کتاب، آسایش، امید و تسلی را به مخاطبین ارائه می کند.
Barnes & Noble

A beautifully written meditation on life's inevitable setbacks.
تأملی با نثری زیبا درباره شکست های اجتناب ناپذیر زندگی.
Guardian Guardian

A slim, lyrical reflection on failure as a universally shared human trial.
پرداختی موجز و شعرگونه به شکست به عنوان چالشی جهان شمول برای انسان ها.
New Statesman

قسمت هایی از کتاب گریزی از شکست نیست (لذت متن)
وقتی شکست می خوریم، به سوگ آن زندگی های نزیسته می نشینیم-فقدان چیزی که هیچ وقت نداشتیم و هیچ وقت نبودیم، به جز در تخیلاتمان.

انسان بودن، یعنی شکست خوردن. یعنی متعهد کردن خودمان به برنامه ها و نقشه هایی که می دانیم در هم خواهند شکست یا به نیستی خواهند پیوست.

در حقیقت اصلا ممکن نیست که یک زندگی به موفقیت برسد یا شکست بخورد؛ فقط می توان آن را زیست.