کتاب امپراطوری بستنی

The Empire of Ice Cream
کد کتاب : 81003
مترجم :
شابک : 978-6007058244
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

نامزد جایزه هوگو سال 2004

برنده جایزه Nebula سال 2003

نامزد جایزه لوکوس سال 2007

برنده جایزه جهانی فانتزی سال 2007

معرفی کتاب امپراطوری بستنی اثر جفری فورد

این کتاب شامل داستان‌های خواندنی و شگفت‌انگیزی است که امر عادی را با متافیزیک، و زندگی روزمره را با شگفتی همراه می‌کند، با خطوط داستانی‌ای که هم کلاسیک و هم مدرن هستند. داستان‌ها با ارجاعاتی به آثار نویسندگانی چون ادگار آلن‌پو و ژول‌ورن سنت فانتزی را قوام می‌بخشد و با طنز و اندوهی توام شرایطی غیرمنتظره خلق می‌کنند.
داستان اصلی مجموعه، در مورد مرد جوانی است که بیماری حس‌آمیزی دارد و درک و تجربهٔ او از رنگ و مزه متفاوت از انسانهای عادی است. فورد این بیماری ساده را دستمایهٔ داستانی بسیار جذاب میکند و بر آنچه واقعیت جلوه میکند پرده‌ای ظریف‌بافت و زیبا و جذاب میکشد تا خواننده را به سمت پایانی غیرعادی هدایت کند.

کتاب امپراطوری بستنی

جفری فورد
جفری فورد (زاده 8 نوامبر 1955) یک نویسنده آمریکایی در سنت ژانر خارق العاده است، اگرچه آثار او ژانرهایی از جمله فانتزی، علمی تخیلی و معمایی را در بر می گیرد. ویژگی کار او قدرت تخیل گسترده، طنز، کنایه ادبی، و شیفتگی به داستان هایی است که در داستان ها گفته می شود. او فارغ التحصیل دانشگاه بینگهمتون است و در آنجا نزد جان گاردنر رمان نویس تحصیل کرد.او در اوهایو زندگی می کند و به صورت پاره وقت در دانشگاه اوهایو وسلیان نویسندگی تدریس می کند. او همچنین به عنوان مدعو در کارگاه Clarion برای نویسندگان عل...