کتاب جز من به هیچ خری فکر نکن

Joz man be hich Khari fekr nakon
کد کتاب : 83911
شابک : 978-6222741013
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب جز من به هیچ خری فکر نکن اثر احمد اکبرپور

کتاب جز من به هیچ خری فکر نکن مجموعه‌ای داستان طنز است که هرکدام خواننده را به دنیایی عجیب می‌برد. زبان طنز و سرخوشانهٔ کتاب به خواننده فرصت خندیدن می‌دهد و او را از دنیای روزمره جدا می‌کند. این کتاب مجموعه‌ای از قصه‌های شیرین است.
در قسمتی از کتاب می خوانیم:
" عزیز دلم قربان دم مخملیات بروم اگر آدمها ذره ای از عمق عرعر ما را می فهمیدند هیچ وقت به غزلها و چهارپاره هایشان نمیچسبیدند من تمام عرعرهای عاشقانه ام را نثار تو کرده.ام عرعرهای سحرگاه عرعرهای غروب ولا عرعرهای زیر بار گاهی خرغلت میزنم و کمی میروم توی رویا گاهی وسط رویاهایم آدمها چوب میزنند به پشت و .کفلم اینها را برایت نوشته ام تا تو هم تمام عرعرهای شاعرانه و خرغلتهایت را برایم بنویسی فقط یادت باشد گوشه ی امنی قایم کنی نمیخواهم هیچ خری به جز خودم آنها را بخواند."

کتاب جز من به هیچ خری فکر نکن

احمد اکبرپور
نویسنده ی ایرانی است که از آثار او می توان به این کتاب ها اشاره کرد: شب به خیر فرمانده، واژه های نفهم، من نوکر بابا نیستم، امپراطور کلمات، سه سوت جادویی، قطار آن شب، به چاچالک سقوط کنید، کشک های خفن و ... و غول و دوچرخه که آن را با همکاری دخترش نوشته است.آثار او به دیگر زبان ها مانند انگلیسی و آلمانی و ایتالیایی و چینی و کره ای و ... نیز ترجمه شده است.
دسته بندی های کتاب جز من به هیچ خری فکر نکن