کتاب محیط کار انسانی

Creating a more human workplace where employees and business thrive
بالندگی کارکنان و کسب و کار؛ از طریق خلق جو کاری انسان محور
کد کتاب : 94021
مترجم : محمد اصلانپور
حسام بذرافکن
شابک : 978-6229443019
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 29 اردیبهشت

معرفی کتاب محیط کار انسانی اثر کریستین پوراث

امروزه محیط کار برای بسیاری از کارکنان، فاقد معنا، دلسردکننده و استرسزا است. اغلب اوقات، الزامات و درخواست‌هایی که از کارکنان وجود دارد بیش از ظرفیت‌هایشان است و آنها مجبورند تا توان بسیاری برای انجام کار صرف کنند. فناوری، ما را با حجم گسترده‌ای از اطلاعات حرفه‌ای مواجه ساخته و افراد ساعت‌ها بدون استراحت کار می‌کنند. حال، ما متخصصان منابع انسانی چگونه می‌توانیم این وضعیت را تغییر دهیم؟
پژوهش‌ها حاکی از آن است که رعایت ملاحظات انسانی کارکنان و توجه و مراقبت بیشتر از آنها، منجر به بهبود عرضه‌ی خدمات، سلامت بیشتر و رضایت کلی خواهد شد. هر سازمانی که ملاحظات انسانی در آن بارز باشد، به ارتقا ظرفیت‌ها و توانایی‌های افراد توجه می‌کند و همین امر سبب افزایش سطح اشتیاق، بهره‌وری و حفظ سازوکارهای کسب و کار می‌شود. این کتاب با توصیه‌های دقیق و ریزبینانه شما را آماده می‌کند تا با ایجاد فرهنگ سازمانی بالندگی- محور، نتایج ارزشمندی (بهبود خدمات، رضایت و…) را کسب کنید که هم برای کارکنان مفید خواهد بود و هم برای سودآوری شرکت.
مجموعه‌ی دستورالعمل‌های کاربردی انجمن مدیریت منابع انسانی که بالغ بر بیست عنوان است، در دانشکده‌های مختلف سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تدوین این مجموعه از سال 2004 برای متصدیان پرمشغله منابع انسانی شروع شده است که عموما یافته‌های پژوهشی را با آرای متخصصان در هم آمیخته تا قابلیت استفاده‌ی بیشتری داشته و ابزارهایی برای مدیریت موفقیت‌آمیز مبتنی بر مستندات فراهم کند. برای اطمینان از کاربردی و پژوهشی بودن مطالب، هر یک از عناوین را یکی از متخصصان مجرب نوشته و سپس بطور همزمان توسط دانشگاهیان و فعالان حوزه منابع انسانی مورد بازبینی قرار گرفته است. این انجمن، علاوه بر تولید منابع آموزشی، سالانه چندین بورسیه تحصیلی به متخصصان منابع انسانی اعطا می‌کند.

کتاب محیط کار انسانی