کتاب فرمان قتل

Orders to Kill
قتل های سیاسی در روسیه امروز
کد کتاب : 94330
مترجم :
شابک : 978-6002538055
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب فرمان قتل اثر امی نایت

از زمانی که ولادیمیر پوتین در روسیه به قدرت رسید، منتقدان او به طور منظم مرده بودند. به گفته امی نایت، این اتفاقی نیست. در دستورات برای کشتن، محقق کا گ ب ده ها قربانی را به هم پیوند می دهد تا کمپین قتل سیاسی در دوران سلطنت پوتین را افشا کند که حتی شامل حملات تروریستی مانند بمب گذاری ماراتن بوستون می شود.
روسیه با قتل سیاسی بیگانه نیست، از تزارها گرفته تا شوروی گرفته تا رژیم پوتین، که طی آن بسیاری از روزنامه نگاران، فعالان و مخالفان سیاسی کشته شده اند. مدافعان کرملین دوست دارند بگویند «هیچ مدرکی وجود ندارد»، هر چقدر هم که این مرگ‌ها برای پوتین راحت بوده است، و جای تعجب نیست، چون او تمام تحقیقات را کنترل می‌کند، پوتین هرگز در حالی که تفنگ حمل می کند دیده نمی‌شود. اما امی نایت کوه هایی از شواهد غیرواقعی را ارائه می دهد که به دخالت کرملین اشاره می کند.
نایت که نیویورک تایمز او را «برترین محقق غرب» کا گ ب می نامد، سفر پوتین از سرویس امنیت فدرال (FSB) در اواخر دهه 1990 تا رسیدن او به قدرت مطلق به عنوان رهبر کرملین امروز را دنبال می کند و جزئیات بسیاری از ارگان هایی را که راه را هموار ساخته. او اطلاعات جدیدی در مورد مشهورترین قربانیان ارائه می دهد، مانند الکساندر لیتویننکو، افسر سابق FSB که در زمان زندگی در لندن مسموم شد، و بوریس نمتسوف، دولتمردی که در سال 2015 در خارج از کرملین به قتل رسید، و چهره بسیاری از افراد دیگر را به تصویر می کشد که در غرب کمتر شناخته شده یا فراموش شده اند. او نشان می دهد که حملات تروریستی در روسیه، و همچنین بمب گذاری ماراتن بوستون در ایالات متحده، بخشی از همین کارزار است. و او بررسی می کند که این قتل ها برای آینده پوتین، برای روسیه و غرب چه معنایی دارد، جایی که در آمریکا دونالد ترامپ ادعا کرده است: "هیچ کس ثابت نکرده است که او کسی را کشته است ... او همیشه آن را انکار کرده است ... ثابت کرد که او خبرنگاران را کشته است."

کتاب فرمان قتل