کتاب زن سیاه پوش

The Woman in Black
  • 15 % تخفیف
    74,000 | 62,900 تومان
  • موجود
  • انتشارات: خوب خوب
    نویسنده:
کد کتاب : 95736
مترجم :
شابک : 978-6227543766
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زن سیاه پوش اثر سوزان هیل

کتاب «زن سیاه پوش » یک رمان ترسناک گوتیک نوشته سوزان هیل نویسنده انگلیسی است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شد. داستان درباره یک شبح مرموز است که در یک شهر کوچک انگلیسی وجود دارد. یک فیلم تلویزیونی بر اساس این داستان با فیلمنامه ای توسط نایجل کانیل تولید شد. در سال 2012 یک فیلم اقتباسی دیگر با بازی دنیل رادکلیف منتشر شد.

این کتاب همچنین توسط استفان مالاترات در یک نمایشنامه صحنه ای اقتباس شده است. این دومین نمایشنامه طولانی مدت در تاریخ وست اند بعد از تله موش است. این رمان توسط آرتور کیپس، وکیل جوانی که قبلا برای آقای بنتلی کار می کرد، روایت می شود. یک شب کریسمس او با همسر دومش اسمه و چهار فرزند ناتنی اش در خانه است که داستان ارواح را به اشتراک می گذارند. وقتی از او می‌خواهند داستانی را تعریف کند، عصبانی می‌شود و اتاق را ترک می‌کند و تصمیم می‌گیرد تجربیات وحشتناک خود را در چندین سال گذشته بنویسد به این امید که انجام این کار آنها را از حافظه‌اش حذف کند.

سال‌ها قبل، در حالی که هنوز وکیل بنتلی بود، کیپس به کرایتین گیفورد، شهر کوچکی در بازار کوچک در ساحل شمال شرقی انگلستان احضار می‌شود تا در مراسم تشییع جنازه خانم آلیس درابلو شرکت کند و املاک او را تسویه کند. کیپس تمایلی به ترک نامزدش، استلا، ندارد، اما مشتاق دور شدن از مه غم انگیز لندن است. مرحوم خانم درابلو یک بیوه سالخورده و گوشه نشین بود که در خانه متروک و منزوی مارماهی خانه به تنهایی زندگی می کرد. در سفر با قطار به آنجا، او با یک زمین دار نسبتا ثروتمند به نام ساموئل دیلی آشنا شد.

کتاب زن سیاه پوش

سوزان هیل
سوزان هیل (زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۴۲) یک نویسنده، و پدیدآور اهل بریتانیا است. کارهای ارزشمند او تا کنون: من پادشاه دژ هستم ( برنده جایزه ادبی سامرست موم ۱۹۷۱) ، زن سیاه‌پوش و غبار روی آینه می‌باشند. وی در سال ۲۰۱۲ نشان شهروندی CBE ، سومین نشان با ارزش بریتانیا را به دلیل خدمات ادبی و نوشتاریش به‌دست آورد.سبک نگارش هیل به سبک ادبیات گوتیک است که به ویژه این سبک در کتاب او با عنوان زن سیاه‌پوش که در سال ۱۹۸۳ چاپ گردید نمود پیدا می‌کند. این کتاب یکی از داستان‌های سرشناس ا...