کتاب یادگیری رویای شفاف

Learn to Lucid Dream
تکنیک های قدرتمند برای بیدار کردن خلاقیت و خودآگاهی
کد کتاب : 96392
مترجم :

شابک : 978-9642334445
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 146
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب یادگیری رویای شفاف اثر کریستن لامارکا

فکر می‌کنید اگر در زمان رویا دیدن، آگاه باشید که در خواب هستید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ کتاب یادگیری رویای شفاف اثر کریستن لامارکا شما را به خودآگاهی درباره خواب‌هایتان می‌رساند و به شناخت درونیات و بهبود کیفیت زندگی‌تان کمک می‌کند. با خواندن این اثر می‌توانید مهارت رویای شفاف را کسب کنید و از تجربیات جدید و شگفت‌انگیزی بهره ببرید.

کتاب یادگیری رویای شفاف

کریستن لامارکا
دکتر کریستن لامارکا، یک روانشناس بالینی با تخصص در روان‌شناسی کاربردی، اختلالات خواب، و رویای شفاف، متخصص در درمان خواب شفاف برای کابوس‌ها و شرایط مرتبط با استرس است.
قسمت هایی از کتاب یادگیری رویای شفاف (لذت متن)
خواب های شفاف زمین بازی عالی برای یادگیری ماهیت انعطاف پذیر ذهن و چگونگی تجربه عمدی واقعیت های ارزشمند هستند. مطمئنا درجاتی از کنترل وجود دارد که می توانید در خواب شفاف تجربه کنید اما حتی اگر در کنترل اتفاقاتی که در خواب هایتان می افتد مهارت داشته باشید، خواب شفاف شما ممکن است همیشه آن طور که می خواهید پیش نروند. با تغییر آنچه که بیشترین کنترل را روی آن دارید شروع کنید: افکار، انتظارات و رفتار خودتان. به جای اینکه به طور خودکار به تجربیات خود واکنش نشان دهید، برگردید و آگاهی خود را به سمت طیف کاملی از احتمالات گسترش دهید. هرگونه باور محدودکننده را تخریب کرده و تجربیات خود را برای کمک به دستیابی به اهدافتان دوباره از نو بسازید.