کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی

The Men's Health Big Book of Exercises
  • 20 % تخفیف
    399,000 | 319,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: حتمی حتمی
    نویسنده:
کد کتاب : 96914
مترجم :
شابک : 978-6003550742
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 510
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی اثر آدام کمبل

این کتاب راهنمای تمرینی ضروری برای هر کسی است که بدن بهتری می خواهد. این کتاب به عنوان جامع ترین مجموعه تمریناتی که تا به حال ایجاد شده است، یک ابزار قدرتی شکل دهنده بدن برای افراد مبتدی و بلند مدت است. این کتاب حاوی صدها نکته مفید، آخرین یافته ها در علم ورزش و تمرینات پیشرفته از مربیان برتر جهان است.

این نسخه به روز شده و اصلاح شده دارای 100 تمرین کاهش چربی جدید در 20 تمرین طراحی شده توسط بی جی گادور مدیر تناسب اندام سلامت مردان، و 1350 عکس است که حرکات هر ماهیچه را نشان می دهد و برنامه تمرینی متناسب با آن را نشان می دهد.

کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی

آدام کمبل
آدام کمپبل، مدیر تناسب اندام برای سلامت مردان و نویسنده مجله ملی است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در فیزیولوژی ورزشی است و یک مربی قدرتی و آماده سازی دارای گواهینامه NSCA است.
قسمت هایی از کتاب اطلس جامع تمرینات بدنسازی (لذت متن)
گروه عضلانی که در قسمت قدامی لگن قرار دارد به عنوان عضلات خم کننده ران شناخته شده اند. این عضلات نقش قابل توجه ای در قدرتمند کردن عضلات مرکزی دارند. دلیل آن مبدا این عضلات است که بر روی لگن و ستون مهره ها، ناحیه ای که ممکن است، شما آن را ناحیه کفی مرکزی بدن بنامید، قرار دارد. عضلات زیادی باعث خم کردن ران می شوند ولی عضلات اصلی خم کننده ران، کشنده پهن نیام [B]، عضله سوئز [C] و عضله خاصره ای [D] می باشند. همانطور که از نام این عضلات پیداست، این عضلات به شما اجازه می دهند تا مفصل ران را خم کنید. برای درک بهتر، تصور کنید که در حالت خوابیده به پشت، ران ها را به سمت سینه بالا می کشید. شما می توانید این عضلات را به وسیله کرانچ معکوس و شکم خلبانی تقویت کنید.