کتاب او فاطمه است

She is Fatimah
گوهر هستی و تراز سبک زندگی
  • 30 % تخفیف
    120,000 | 84,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: موسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر
کد کتاب : 98135
شابک : 978-9643750619
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 338
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 خرداد

معرفی کتاب او فاطمه است اثر زهره یزدان پناه قره تپه

فاطمه دارای مقام عصمت است و معصومه‌ای است که شناخت رفتار و سیره ایشان نقش بسیار مهمی در تزکیه و تربیت انسان‌ها به‌ویژه زنان و دختران در عصرهای مختلف دارد. سیره اخلاقی فاطمه شامل ابعاد مختلف سیره سیره‌های ایشان می‌شود. مانند سیره همسرداری، تربیت فرزند، خانه‌داری، عبادی، معنوی و همچنین دیگر جنبه‌هایی مانند سیرهاخلاقی ایشان هم شامل آداب و اخلاق اجتماعی که در تعامل با دیگران است.
این کتاب دارای سه بخش و هر بخش شامل چند فصل می‌‌شود. بخش اول تحت عنوان «حیات و شخصیت فاطمه» شامل زندگینامه در فصل یک، سیره فاطمه در فصل دو، اوصاف، فضایل و منزلت فاطمه در فصل سه و حوادث پس از رحلت پیامبر، در فصل چهارم است. همچنین فصل اول از بخش دوم که با عنوان «حکمت و معارف فاطمه» است، درباره منابع معارف، فصل دوم درباره معارف نظری، و فصل سوم درباره معارف عملی از دیدگاه فاطمه است. همچنین بخش سوم این کتاب تحت عنوان «فاطمه در دیدگاه‌ها»، در فصل اول به «فاطمه از نگاه» و در فصل دوم به «فاطمه در منابع» می‌پردازد.

کتاب او فاطمه است

زهره یزدان پناه قره تپه
زهره یزدان پناه متولد 1342 در تهران است. وی کارشناس تاریخ و کارشناس ارشد تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی، نویسنده، منتقد و پژوهشگر است.از جمله سوابق کاری اوست: بیش از دو دهه فعالیت در آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه و کارشناسی در مراکز مختلف علمی پژوهشی، فرهنگی ادبی، سینمایی و مطبوعات. عضو انجمن قلم ایران، دبیر فرهنگی و دبیر تحریریه مجله سروش نوجوان، مدرس دوره های مختلف ادبیات داستانی و مدیریت جلسات نقد در این زمینه، داور دوره های مختلف مسابقات و جشنواره های ادبیات داستانی در سطح کشور، عضو شورای ...