بان

انتشارات بان

کتاب های انتشارات بان

سینما، خانه ی ما


سینمای زنان


چرا ترجمه مهم است


زیبایی شناسی فروید


اثر هنری شدن


ادبیات جهان چیست؟


در سایه درخت های بادام


مطالعات فمینیستی فیلم


درباه ی عشق


جا مانده ها


بینایی و مدرنیته


رخ


مارسل دوشان


بارتلبی و شرکا


جان غریب


سوژه ی لاکانی


درباره نگریستن


فلسفه ی مراقبت


داعیه های هنر


مجله فرهنگی و هنری تیر


شاهد عینی


به تصویر کشیدن خویش


تفکر در تاریکی


تصویر ناتمام


موسیقیدن


هیولاهای دریایی


ذهن، خود و جامعه


دم اسبی


تاریخ مختصر دروغ های فاشیستی


فیلم و فلسفه


زیبایی شناسی و غیاب اضطرار


گفتارهایی در باب بینایی


لنین و فلسفه


در میان جمع و طرد دیگری


نظریه ی فیلم


رخداد


جهان های هنری


مردم چیست؟


شهریاری ناممکن


راهنمای نظریه ی ادبی معاصر


درآمدی بر ایدئولوژی


وزن چیزها


سورمه سرا


معنای زندگی


وجدان زنو


قوافی تباهی


علی اشرف


مورلی فروید و شرلوک هولمز


بالاپوشی از قطار


سینمای آوانگارد


سردی و شقاوت


بایگانی و تن


انتقادی و بالینی


سرطان جن


آدم فکرهای ناجور


فیلم نوآر


فرهنگ بان 9 و 10


باریکه راه امید


فرهنگ بان 7


مرگامرگی


فرهنگ بان 8


رنو 5


فرهنگ بان 4


فرهنگ بان 6


لندنی های تنها


فرهنگ بان 5


اکران مدرنیسم


بریدگی


اضطراب های نوآر


سرمه ی خفا


چرا روانکاوی


فلسفه هنر از دیدگاه مارکس


کلمات اخلال گر


الف 88


فرهنگ بان 1


فرهنگ بان 2


تاریخ نو


هالیوود پست مدرن


نظریه در حاشیه


فرهنگ بان 3


خواب های مشکوک


مکیناس


نامه ی سرمدی


آقای هاویشام