کتاب فراموش شده

The Forgotten
کد کتاب : 10384
مترجم :
شابک : 9789641741923
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 461
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فراموش شده اثر دیوید بالداچی

فراموش شده رمانی هیجان انگیز نوشته دیوید بالداچی نویسنده آمریکایی است.
مامور ویژه ارتش جان پولر بهترین است. کهنه سرباز جنگی، پولر مردی است که ارتش ایالات متحده برای بررسی سخت ترین جنایات پیش روی کشور به او تکیه می کند. اکنون او پرونده جدیدی دارد - اما این بار، جنایت شخصی است: عمه او در فلوریدا مرده پیدا شده است.
شهر زیبای فلوریدا در ساحل خلیج فلوریدا، با گردشگران و بازنشستگان ثروتمندی که به آب و هوا و سواحل فوق‌العاده آن کشیده می‌شوند، رشد می‌کند. پلیس محلی مرگ عمه او را یک حادثه ناگوار و غم انگیز اعلام کرده است. اما درست قبل از مرگ، نامه‌ای برای پدر پولر ارسال کرد و به او گفت که در زیر روکش زیبای آن، بهشت تمام چیزی نیست که به نظر می‌رسد.
چیزی که پولر پیدا می‌کند او را متقاعد می‌کند که مرگ عمه‌اش تصادفی نبوده است... و درختان نخل و سواحل شنی بهشت ممکن است توطئه‌ای را پنهان کنند که آنقدر تکان‌دهنده است که برخی برای اطمینان از اینکه حقیقت هرگز فاش نمی‌شود دست به اقدامات غیرقابل تصوری می‌زنند.

کتاب فراموش شده

دیوید بالداچی
دیوید بالداچی، زاده ی 5 آگوست 1960، رمان نویس آمریکایی است. بالداچی در ریچموند ویرجینیا به دنیا آمد و پس از اتمام مدرسه، در دانشگاه ویرجینیا مشغول به تحصیل حقوق شد. او پس از فارغ التحصیلی، به مدت نه سال در کارهای حقوقی در واشنگتن دی سی فعالیت داشت.بالداچی نوشتن داستان را در همان کودکی آغاز کرد و به مدت دو دهه، داستان کوتاه و فیلمنامه های نه چندان موفقیت آمیز می نوشت.او همزمان با فعالیت حقوقی، به نوشتن رمان پرداخت و اولین رمانش را در سه سال نوشت که به موفقیت بزرگی دست یافت. دیوید بالداچی اکنون...
نکوداشت های کتاب فراموش شده
Exciting.
هیجان انگیز.
Washington Post Washington Post

Baldacci is a master...The final reveal will surprise even hardcore thriller junkies.
بالداچی یک استاد است... افشای نهایی حتی علاقه مندان به فیلم های هیجان انگیز را شگفت زده خواهد کرد.
Associated Press

قسمت هایی از کتاب فراموش شده (لذت متن)