کتاب رونالد ریگان

Ronald Reagan: An Intellectual Biography
کد کتاب : 108560
مترجم :
شابک : 978-6004058858
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب رونالد ریگان اثر دیوید برن

در این اثر بلندپروازانه، دیوید تی بیرن، ایده‌هایی را که به فلسفه سیاسی و سیاست‌های رونالد ریگان کمک می‌کرد، تحلیل می‌کند. بیوگرافی فکری برن به جای ارزیابی زندگی شخصی و عاطفی ریگان، یک قدم فراتر می رود. این یک منطق برای انگیزه های رئیس جمهور سابق ایجاد می کند و در مورد چگونگی تأثیر متفکرانی مانند افلاطون و آدام اسمیت بر او بحث می کند. برن به سه نیروی تاریخی که فلسفه سیاسی ریگان را شکل دادند اشاره می کند: ارزش های مسیحی، به ویژه مفهوم پادشاهی جهانی خدا. اعتقاد راسخ آمریکا به آزادی به عنوان بزرگترین ارزش سیاسی و بیزاری از دولت متمرکز قوی؛ و دوران مماشات جنگ جهانی دوم، که سیاست خارجی تهاجمی و تقابلی ریگان را تحریک کرد.

روایت بیرن از چهلمین رئیس جمهور کار قبلی در مورد ریگان را با مدل جدیدی برای درک او تقویت می کند. بیرن نشان می دهد که چگونه ریگان محافظه کاری و حزب جمهوری خواه را به سمت و سوی جدیدی برد و از محافظه کاری سنتی ادموند برک و راسل کرک دور شد. تمایل او برای گسترش «پادشاهی آزادی» هم در داخل و هم در خارج از کشور، چشم‌انداز سیاسی آمریکا را برای همیشه تغییر داد و محافظه‌کاری جدیدی را الهام بخشید که تا امروز ادامه دارد.

کتاب رونالد ریگان

نکوداشت های کتاب رونالد ریگان
An Intellectual Biography provides unique insight into the mind of one of America’s most enigmatic presidents. This lucid work makes Ronald Reagan more comprehensible
بینشی منحصر به فرد از ذهن یکی از مرموزترین روسای جمهور آمریکا ارائه می دهد. این کار شفاف رونالد ریگان را قابل درک تر می کند.
Peter Schweizer

قسمت هایی از کتاب رونالد ریگان (لذت متن)