کتاب آدم ربایی در کلیولند

Finding Me
کد کتاب : 132086
مترجم :
شابک : 978-6004059817
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آدم ربایی در کلیولند اثر میشل نایت

آدم ربایی در کلیولند روایتی است تکان دهنده از زندگی میشل نایت؛ مادر مجردی که در بیست و یک سالگی ربوده شد و به مدت یازده سال به همراه دو دختر هفده و چهارده ساله دیگر به نام های آماندا بری و جینا دخسوس در «خانه وحشت» آریل کاسترو زندانی و متحمل دلخراش ترین آزارهای جسمی و روحی شد.
میشل نایت با روایت گذشته و تلاش هایش برای ساختن آینده ای بهتر، صدای بی صدایان و نماد امید برای هزاران نفری میشود که هر ساله ناپدید می شوند.
آن روزی که در ۲۰۰۲ ناپدید شدم، ظاهرا خیلی ها حتی متوجه هم نشدند. بیست و یک سالم بود؛ مادر جوانی که یک بعد از ظهر وارد یکی از شعبه های فروشگاه فمیلی دالر شد تا آدرسی بپرسد و یازده سال بعد را در جهنم محبوس بود. این بخشی از داستان من است که ممکن است خودتان از قبل بدانید خیلی چیزهای دیگر هست که نمی دانید.

کتاب آدم ربایی در کلیولند

میشل نایت
میشل نایت، که اکنون با نام لیلی رز لی شناخته می شود، نویسنده، فعال، سخنران و بازمانده ای است که در کلیولند، اوهایو زندگی می کند. لیلی مشتاق الهام بخشیدن به دیگران است و اکنون بیشتر وقت خود را صرف کمک به حیوانات و داوطلب شدن در پناهگاه های محلی می کند، هنر خلق می کند و از تغییر حمایت می کند تا مطمئن شود که دیگران از تجربه ای که بر آن غلبه کرده در امان هستند.