کتاب هزاران فرسنگ تا آزادی

A Thousand Miles to Freedom
(فرار من از کره شمالی)
کد کتاب : 14586
مترجم :
شابک : 978-6004052191
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 202
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب هزاران فرسنگ تا آزادی اثر یون سون کیم

یون سون کیم در کره شمالی ، یکی از سختگیر ترین و ظالمانه ترین کشورهای جهان مدرن به دنیا آمد. به عنوان یک کودک یونسون کشور خود را دوست داشت ... علیرغم سفرهای مدرسه ، به اعدام های عمومی و جلسات روزانه انتقاد از خود می رفتند و در همین حال گرسنگی در کشور زیاد می شد. در یازده سالگی ، پدر و مادربزرگ یون سون از گرسنگی درگذشتند و یون سون نیز در معرض خطر همین بود. سرانجام ، مادرش تصمیم گرفت که به همراه یونسون و خواهرش از کره شمالی فرار کنند . آنها سفری را آغاز کردند که 9 سال طول کشید. قبل از رسیدن به کره جنوبی و آزادی ، یونسون و خانواده اش بی خانمان شدند ، به دست قاچاقچیان چینی افتادند ، در یک اردوگاه کار کره شمالی زنده ماندند و با پای پیاده از بیابان های مغولستان عبور کردند.اکنون ، یون سون داستان جالب خود را در کتاب هزاران فرسنگ تا آزادی برای به صدا درآوردن ده ها میلیون شهروند کره ای شمالی که هنوز در سکوت رنج می برند ، به اشتراک می گذارد. خاطرات او نمایشی پرخاشگرانه از رژیم توتالیتر کره شمالی و درنهایت اثبات قدرت و مقاومت در برابر روح انسان است.

کتاب هزاران فرسنگ تا آزادی

دسته بندی های کتاب هزاران فرسنگ تا آزادی
نکوداشت های کتاب هزاران فرسنگ تا آزادی
In A Thousand Miles to Freedom, an exceptionally bright young girl grabs your hand and leads you down into the darkness of North Korea. When she lets go of your hand, she is in her twenties and joyously free--and you have felt the texture of life in the world's last totalitarian state.
در هزاران فرسنگ تا آزادی ، یک دختر جوان فوق العاده دست شما را می گیرد و شما را به تاریکی کره شمالی سوق می دهد. او اکنون در بیست سالگی و با نشاط و آزاد است - و شما بافت زندگی را در آخرین دولت توتالیتر جهان احساس کرده اید.
New York Times New York Times

A Thousand Miles to Freedom is the beautiful and haunting story of a girl who survived against all odds, in the face of one of the cruelest and most oppressive regimes in modern history. With an intimate and compelling voice, Eunsun shares the details of her childhood in North Korea and the long journey that led her to freedom and hope for a better future. A must-read, as compelling as it is important.
هزاران فرسنگ تا آزادی ، داستانی زیبا و فراموش نشدنی از دختری است که در برابر همه اختلافات زنده مانده است ، در مواجهه با یکی از بی رحمانه ترین و ظالمانه ترین رژیم های تاریخ مدرن. یونسون با صدای صمیمی و قانع کننده جزئیات کودکی خود را در کره شمالی و سفر طولانی که منجر به آزادی و امید به آینده بهتر شده است به اشتراک می گذارد.
Senator George Mitchell

قسمت هایی از کتاب هزاران فرسنگ تا آزادی (لذت متن)
درباره اردوگاه های وحشتناک کار در کشور شنیدم،جایی که همین حالا حداقل صدو پنجاه زندانی به آرامی می میرند. وقتی کره شمالی زندگی می کردم،حتی روحم از این اردوگاه ها خبر نداشت؛فقط می دانستم که مردم ناپدید می شوند.در سئول، اغلب درباره پناهندگی می شنوی که آنها هم مثل من فرار کرده اند.حالا فهمیده ام که کشور ما در واقع زندانی بزرگ است،جایی که باز داشت شدگان از بدبختیشان بی خبرند،زیرا اولین الویت آن ها همیشه جنگیدن برای زندگیشان بوده است.

در کشوی میز قهوه خوری، یک دفترچه و مداد __ از جمله چیزهای معدود باارزشی که داشتیم و نفروخته بودیم __ پیدا کردم. کاغذهای دفترچه باکیفیت بودند. در تاریک و روشنا دولا شدم، شروع به نوشتن کردم. در دفترچه، تمام کوشش ها و رنج و محنت هایی را که برده بودم و همین طور سه بار رفت و برگشتم به راجین_ سانبونگ را بازگو کردم. مدادم را محکم روی کاغذ فشار می دادم و پر از ناامیدی بودم، کل صفحه را پر کردم. نوشتم: «مامان، منتظرت بودم. شش روز منتظرت بودم. احساس می کنم به زودی می میرم. چرا هنوز برنگشته ای؟» بعد از تمام شدن صفحه، شروع به گریه کردم و احساس می کردم که به گل نشسته ام، تاریکی شب کم کم شروع شد و مرا احاطه کرد. ناگهان، صدایی از طبقات شنیدم. قلبم داشت از جایش در می آمد. آه! فقط یکی از همسایه ها به آپارتمانش برگشته بود. وصیت نامه ام را روی میز قهوه خوری گذاشتم. صورتم غرق اشک شد. جانم را ازدست رفته می دیدم