کتاب فرار از اردوگاه 14

Escape from Camp 14
کد کتاب : 1113
مترجم :
شابک : 978-600-229-328-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

فرار از اردوگاه شماره ۱۴
Escape from Camp 14
(فرار از اردوگاه مرگ کره شمالی به آزادی)
کد کتاب : 68461
مترجم :
شابک : 978-9644891298
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب فرار از اردوگاه 14 اثر بلین هاردن

کتاب فرار از اردوگاه 14، اثری نوشته ی بلین هاردن است که اولین بار در سال 2012 وارد بازار نشر شد. کمپ های اسارت در کره ی شمالی، سال های سال است که وجود داشته اند. افرادی که در این کمپ ها به دنیا آمده و بزرگ شده اند، تا به حال نتوانسته اند از آن ها بگریزند. هیچکس تا به حال موفق به این کار نشده، البته به جز شین دانگ هیوک. هاردن در این کتاب، از طریق داستان شوکه کننده و حیرت انگیز زندانی شدن و فرار شین، اسرار یکی از سرکوبگرانه ترین حکومت های روی زمین را برملا می کند. شین قبل از فرار، چیزی از زندگی متمدن نمی دانست و زندگی برای او، کابوسی بیش نبود. نثر جذاب و تأثیرگذار هاردن، این پادآرمان شهر را با هنرمندی تمام به تصویر می کشد و بر مرد جوان خارق العاده ای تمرکز می کند که در امنیتی ترین زندانِ امنیتی ترین حکومت جهان بزرگ شده است. کتاب فرار از اردوگاه 14، حکایتی زیبا درباره ی مقاومت، رشادت، نجات و امید است.

کتاب فرار از اردوگاه 14


ویژگی های کتاب فرار از اردوگاه 14

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

بلین هاردن
بلین هاردن، زاده ی سال 1952، روزنامه نگار و نویسنده ی آمریکایی است.هاردن به مدت 28 سال، در آفریقا، اروپای شرقی، آسیا، نیویورک و سیاتل، گزارشگر واشینگتن پست بود. او به مدت چهار سال برای نیویورک تایمز کار کرد و در بنگاه های خبری شناخته شده ی دیگری نیز فعالیت داشته است. هاردن اولین کتاب خود را در سال 1990 به چاپ رساند.
نکوداشت های کتاب فرار از اردوگاه 14
A gripping story.
داستانی گیرا.
New York Times New York Times

Harden's wisdom as a writer shines on every page.
هاردن به عنوان یک نویسنده در همه ی صفحات می درخشد.
Seattle Times

A book without parallel.
کتاب بی همتا.
Christian Science Monitor Christian Science Monitor

قسمت هایی از کتاب فرار از اردوگاه 14 (لذت متن)
اندی کیم، که برای مدتی نزدیک ترین محرم شین بود، گفت: «شین هنوز زندانیه. وقتی هنوز افراد دیگه ای تو اردوگاه ها رنج می کشن، اون نمی تونه از زندگیش لذت ببره. به نظر شین، شاد بودن خودخواهیه».

شین و مادرش در یکی از بهترین نقاط اردوگاه 14 زندگی می کردند؛ روستایی کنار یک باغ و درست رو به روی مزرعه ای که بعدها مادرش را در آن جا به دار آویختند.

اردوگاه 14 دیگر خانه نبود، قفسی نفرت انگیز بود. بقا، دستاوردی بود که فقط از طریق اجتماع به دست می آمد و نه حادثه ی فردی.