کتاب استبداد بایدها

Woulda, Coulda, Shoulda
کد کتاب : 110977
مترجم : نسرین خدیوی
شابک : 978-6227939231
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1900
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب استبداد بایدها اثر آرتور فریمن

کدام یک از ما می تواند ادعا کند که هرگز اشتباهی مرتکب نشده، گلی را از دست نداده، از انتخابی پشیمان نشده است، یا به خاطر عمل دیگری زجر کشیده است؟ برای کسانی که از حس پشیمانی دائمی نسبت به گذشته رنج می‌برند، و احساس می‌کنند که زندگی کنونی‌شان به‌طور تغییرناپذیری با اعمالی که می‌توانستند یا باید انجام می‌دادند یا نمی‌کردند، شکل گرفته است، کمک واقعی در دسترس است. به زبانی واضح و بدون پیچیدگی، دکتر آرتور فریمن، یکی از برجسته‌ترین شارحان درمان شناختی، و همکارش رز دی وولف، مترجم ماهر روش شناختی، تکنیک‌ها را توصیف می‌کنند و تمرین‌هایی را ارائه می‌کنند که خوانندگان را قادر می‌سازد تا در واقع گذشته را «بازسازی» کنند. نویسندگان نشان می‌دهند که می‌توان/باید/حتما تفکر را یاد گرفت و این فرآیند را می‌توان در مدت زمان نسبتا کوتاهی انجام داد. کتاب «استبداد بایدها» نوشته آرتور فریمن توسط انتشارات اسبار منتشر شده است.

کتاب استبداد بایدها

نکوداشت های کتاب استبداد بایدها
An excellent handbook of the main self-defeating beliefs with which people needlessly upset themselves, with some very practical ways to change them.
یک کتابچه راهنمای عالی از باورهای اصلی خودشکوفایی که مردم با آن خود را بیهوده ناراحت می کنند، با چند روش بسیار عملی برای تغییر آنها.
Albert Ellis

قسمت هایی از کتاب استبداد بایدها (لذت متن)