کتاب مجموعه شکسپیر

Shakespeare collection
(7جلدی _ باقاب)
کد کتاب : 113791
مترجم :
شابک : 978-2001236428
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1867
سال انتشار شمسی : 1402_1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه شکسپیر اثر ویلیام شکسپیر

کتاب «‌مجموعه‌ی شکسپیر» اثری است که هفت نمایشنامه از ویلیام شکسپیر، نمایشنامه‌نویس پرآوازه‌ی انگلیسی را در خود جالی داده است. از آثار شکسپیر ترجمه‌های متعددی وجود دارد و در این کتاب هفت اثر از شکسپیر به ترجمه‌ی ابولحسن تهامی وارد بازار نشر شده اند؛ « تاجر ونیزی»، «جولیوس سزار»، «رومئو و ژولیت»، «شاه لیر»، «مکبث»، « هملت» و «هنری پنجم». این آثار معروف‌ترین نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر هستند که در این مجموعه به چاپ رسیده‌اند.
در این کتاب افزون بر ترجمه‌ی متن نمایش، گفتارهایی هم برای آشنایی بیشتر با شکسپیر آورده شده که از جمله آن تحلیل‌ها و یادداشت‌هایی است که درباره‌ی «هملت» نوشته‌اند و عبارتند از: «اهمیت هملت در این روزگار»، «هملت و دوران الیزابت»، «تراژدی انتقام»، «زبان این نمایش» و «تحلیل شخصیت‌های نمایش».
ویلیام شکسپیر در سال 1564 در انگلیس به دنیا آمد و در سال 1616 چشم از جهان فروبست. او شاعر، نمایشنامه‌نویس و بازیگر تئاتر انگلیسی بود. شکسپیر را معمولا شاعر ملّی انگلیس می‌دانند و بسیاری او را بزرگ‌ترین نویسنده انگلیسی‌زبان و بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس جهان دانسته‌اند. آثار باقی‌مانده از او شامل حداقل ۳۷ نمایشنامه، ۱۵۴ غزل‌واره و دو شعر روایی طولانی است.

کتاب مجموعه شکسپیر

ویلیام شکسپیر
ویلیام شکسپیر، زاده ی سال 1564 و درگذشته ی سال 1616 میلادی، شاعر و نمایشنامه نویس انگلیسی بود. بسیاری او را بزرگترین نویسنده در زبان انگلیسی دانسته اند.شکسپیر در 26 آوریل 1564 در شهر استراتفورد در انگلستان غسل تعمید داده شد. شهرت او به عنوان شاعر، نویسنده، بازیگر و نمایشنامه نویس منحصر به فرد است و برخی او را بزرگترین نمایشنامه نویس تاریخ می دانند. با این حال، بسیاری از حقایق زندگی او مبهم است. پدرش از صاحب منصبان دیوانی بود که گویا بعدها با مشکلات مالی مواجه شد و مادرش، فرزند زمین داری نسبتا...