کتاب بلیت آبی

Blue Ticket
کد کتاب : 122224
مترجم :
شابک : ‫‭978-6225696259
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب بلیت آبی اثر سوفی مکینتاش

کایلا می‌داند سازوکار بلیت بخت آزمایی چطور است، همه می‌دانند. به محض بالغ شدن وقتش می‌شود که جلوی آن دستگاه بایستی. اگر بلیت سفید نصیبت شد که سزاواری مادر شوی و خانواده داشته باشی، اما اگر بلیتت آبی شد، تراشه‌ای در بدنت کار می‌گذارند و تو دیگر مادر نخواهی شد...

کایلا از اینکه حق بر بدنش را یک بلیت از او گرفته، از این که حکومت حکم بر مادر بودن یا نبودن او صادر کرده، در آستانه ی جنون است. او می‌خواهد بندها را بدرد و آن تراشه را بکند تا خود انتخاب کند. اما در این پادآرمان شهر بی روح و سیمانی چشم‌های همیشه ناظر رهایش نخواهند کرد.

کتاب بلیت آبی

سوفی مکینتاش
سوفی مکینتاش (متولد 1988) داستان نویس و داستان کوتاه نویس انگلیسی است. اولین رمان او، شفای آب، نامزد جایزه Man Booker 2018 شد.مکینتاش در جنوب ولز متولد شد و در پمبروکشایر بزرگ شد. هنگامی که او شروع به نوشتن کرد، تمرکز اولیه او بر شعر بود، اما گرایش به داستان نثری داشت، که او در طول مشاغل مختلف در طول 20 سالگی ترکیب شده است.او دوزبانه است و از اسطوره های ولزی و آنجلا کارتر به عنوان الهانات خود یاد می کند. مکینتاش از دویدن و غذا خوردن لذت می برد و از سال 2018 روی دومین رمان خود کار می کند.