کتاب او بازگشته است

Look Who's Back
کد کتاب : 12441
مترجم :
شابک : 978-9643518752
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد دریافت جایزه ی Independent Foreign Fiction سال 2015

مقام اول لیست فروش نشریه اشپیگل

ساخت فیلم او بازگشته است بر اساس این کتاب

معرفی کتاب او بازگشته است اثر تیمور ورمش

او بازگشته است یک رمان طنز پرفروش آلمانی درباره آدولف هیتلر توسط تیمور ورمش است که در سال 2012 توسط ایشبورن ورلاگ منتشر شده است. این رمان در یک فیلم آلمانی با همین نام اقتباس شده است ، که در سال 2015 اکران شد. آدولف هیتلر در سال 2011 در یک قطعه خالی در برلین که به نظر می رسد محل باغ خارج از پناهگاهی است که در آن سوزانده شده ، بیدار می شود. بدون آگاهی از هر اتفاقی که پس از مرگ وی در سال 1945 رخ داده است. بی خانمان و بی بضاعت ، او هرچه را که می بیند و تجربه می کند در سال 2011 از منظر نازی ها تفسیر می کند - به عنوان مثال ، او تصور می کند که ترکها در آلمان نشانه ای از کارل دنیز هستند که ترکیه را ترغیب به پیوستن کرد.
اگرچه همه او را می شناسند ، اما هیچ کس باور ندارد که او هیتلر است. درعوض ، آنها فکر می کنند که او کمدین است یا بازیگر . او در یک برنامه تلویزیونی به نام شخص عزیزم! ظاهر می شود تا فیلمنامه خود را پخش کند. فیلم های خشمگین وی در یوتیوب بسیار موفق می شوند و او به عنوان یک مجری مشهور می شود. روزنامه بیلد سعی می کند او را سرنگون کند ، اما از ستایش او شکایت می شود. او توسط افراط گرایان راست افراطی که فکر می کنند خاطره هیتلر را مسخره می کند مورد ضرب و شتم قرار گرفته است ، غافل از اینکه او خودش است. در پایان ، او از محبوبیت خود برای ورود مجدد به سیاست استفاده می کند.

کتاب او بازگشته است

تیمور ورمش
تیمور ورمشدر سال 1967 در نورنبرگ آلمان پا به جهان نهاده است، مادرش آلمانی بود و پدرش تبار مجاری داشت. او در دانشگاه ارلانگن سیاست و تاریخ خواند و سپس به‌عنوان روزنامه‌نگار به کار پرداخت، تا سال 2001 برای نشریات ابندسایتونگ و اکسپرس شهر کلن مطلب می‌نوشت و پس از آن هم برای نشریات زیادی کار کرده است. تا سال 2009 به‌عنوان نویسندۀ پشت پرده، چهار کتاب منتشر کرد و دو کتاب دیگر او در حال آماده شدن است.او بازگشته است اولین کتاب ورمش است که سال ۲۰۱۲ منتشر شد این کتاب با رویکردی طنز ...
نکوداشت های کتاب او بازگشته است
یکی از جنبه هایی که تیمور ورمش در کتابش مطرح کرده است، نمایان کردن احساس نوستالژیک مردم جهان برای داشتن رهبری مقتدر است. رهبری که ایدئولوژی مشخصی دارد و حس میهن پرستی را در مردمانش زنده می کند.
Guardian Guardian

کتابی فوق العاده است، باورکردنی نیست که چگونه آدم پس از خواندن چند صفحه شروع به مشاهده و تحلیل مسائل از دید آدولف هیتلر می کند.
میشائل تسوکوس

بسیار خبیثانه است، ولی چشم های ما را باز می کند، آن را بخرید!
پیتر هتسل

از یک سو بی نهایت بامزه است، زیرا این مرد طرز سخن گفتن دیکتاتور را بی نقص بیان می کند. از طرف دیگر، خنده به سرعت در گلوی آدم گیر می کند.
اتو اشترن

قسمت هایی از کتاب او بازگشته است (لذت متن)
آخر دشمن هم روزنامه می خواند! از طریق آن معامله می کند و از کیوسک و هر چه به دستش بیفتد، علیه خودمان استفاده می کند! باید همه چیزو باز هم تاکید می کنم که باید تمام اشیاء ارزشمند را نابود کرد و نه فقط چیزهای بزرگ را. باید پیچ ها را باز کرد و بی رحمانه آن ها را کج کرد. باید درها را مثل خاک اره آسیاب کرد. بعد هم سوزاند. در غیر این صورت دشمن، بی ملاحظه و هر طور که دلش بخواهد از این درها وارد و خارج می شود، ولی با یک دستگیره ی خراب و پیچ باز شده و یک تپه خاکستر، برای جناب آقای چرچیل آرزوی شادمانی می کنم! در هر صورت همیشه می دانسته ام که این ها چیزهای ضروری و پی آمدهای خشونت بار جنگ هستند. به همین دلیل هم هیچ دستور دیگری نمی توانستم داده باشم، هرچند که شاید پس زمینه ی دستورم، چیز دیگری بود.

طبیعی است که من بعدا جزئیات عملی کردن این دستور را کنترل نکردم. می توان تصورش را کرد که کارهای زیادی داشتم. عقب راندن آمریکایی ها در غرب، مقاومت در مقابل روس ها در شرق، کارهای ساختمانی در پایتخت آلمان و غیره، اما بر اساس ارزیابی های من، ارتش آلمانی قاعدتا باید می توانست ترتیب دستگیره ی درها را بدهد. به همین دلیل هم این مردم در واقع اصلا نباید وجود داشته باشند. ولی آن طور که متوجه شده ام، هنوز وجود دارند.