کتاب سامی کیز 3

Sammy Keyes and the Sisters of Mercy
و راز راهبه ها
کد کتاب : 125876
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6004615716
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب سامی کیز 3 اثر وندلین ون درانن

گاهی تشخیص مجرمین از مقدسین سخت است... قرار بود سامی در کلیسا کار کند تا از دردسر خلاص شود نه اینکه بیشتر توی دردسر بیفتد. اما انگار چاره ای نیست او دارد تنبیه مدرسه را با کار در کلیسای سنت مری جبران میکند که صلیبی با ارزش گم میشود و سامی مظنون اصلی این ماجرا است. تازه او چیز خیلی مهمی را هم از دست داده است؛ دستکش توپ گیر عزیزش را دزدیده اند و حتما که کار هدر بدجنس است. او دارد هر کاری میکند تا سامی در بازیهای حذفی سافتبال ناکام بماند. مشکل این است؛ نقشه هدر میگیرد. سامی به آن دستکش نیاز دارد.
راهبه ها با شال گردنهایی پرپری، دختری بی خانمان با کتانی های ساق دار، سگ هویج‌نقله‌کن و گاوصندوقی که باید باز شود و شما که قرار است فقط یک هفته دیگر از زندگی سامی کیز را بخوانید.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب سامی کیز 3

وندلین ون درانن
وندلین ون درانن، زاده ی 6 ژانویه ی 1965، نویسنده ی آمریکایی است.ون درانن در شیکاگو به دنیا آمد. زمانی که او مشغول تحصیل در کالج بود، اوضاع مالی خانواده رو به وخامت گذاشت. ون درانن برای کاستن از این فشارها به نویسندگی روی آورد و اولین کتابش را در سال 1997 به چاپ رساند. او قبل از تبدیل شدن به نویسنده ای تمام وقت، معلم ریاضی و علوم کامپیوتر دبیرستان بود.وندلین ون درانن اکنون به همراه همسر و دو فرزندش در کالیفرنیا زندگی می کند.