کتاب اردوگاه سه کله گاو 3

Three Fools Camp
چطور به یک نمایش گند بزنیم؟
کد کتاب : 143650
تصویرگر :
شابک : 978-6222045401
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 171
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 آبان

معرفی کتاب اردوگاه سه کله گاو 3 اثر اعظم مهدوی

اگر زیر شیشه‌ی میز تحریرتان یا روی دیوار اتاقتان یک نقشه داشته باشید، آن وقت با ذره‌بین به گوشه‌ی سمت چپ بالای نقشه‌تان یعنی شمالی‌ترین نقطه‌ی آن با دقت نگاه کنید، وسط جنگلی انبوه و سرسبز ساختمانی بزرگ می‌بینید که روی سردرش نوشته مدرسه‌ی شبانه‌روزی اردوگاه سه کله‌گاو با مدیریت آقای مدیرتراشی. اگر می‌خواهید بدانید در اردوگاه سه کله‌گاو چه خبر است، یک گوشه‌ی دنج پیدا کنید و بنشینید به خواندن.
گاهی ستاره‌ی بختمان یکهو پیدایش می‌شود. یعنی شب می‌خوابیم، صبح بیدار می‌شویم و می‌بینیم قرار است ستاره‌ی سینما بشویم و تازه یک مامان خفن پولدار و هنرمند هم پیدا می‌کنیم. اما وقتی تعدادمان زیاد بشود، درست مثل بچه‌های اردوگاه سه کله‌گاو، آن وقت است که این ستاره‌ی بخت بدبخت گیج و ویج می‌شود. اصلا ستاره‌ی بخت آن‌قدر دست به دست می‌شود که خسته و درمانده فلنگ را می‌بندد. شاید هم همه‌مان دسته‌جمعی بشویم ستاره‌های کوچولویی که کنار هم می‌درخشیم. کسی چه می‌داند؟!

کتاب اردوگاه سه کله گاو 3

اعظم مهدوی
اعظم مهدوی، نویسنده و مترجم کتاب های کودک است. البته خودش بیشتر وقت ها می گوید نویسنده هستم. چند تا از کتاب هایش در جشنوارهای مختلف به عنوان نامزد و اثر تقدیرشده و برنده اعلام شده اند. اما این ها مهم نیست. مهم این است که او مثل یک مورچه ی کارگر مدام می نویسد و فکر می کند.