کتاب پادشاه پریان (3/5)

How the King of Elfhame Learned to Hate Stories
چه شد که شاه الف هیم از قصه ها متنفر شد؟
  • 5 % تخفیف
    399,000 | 379,050 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 128834
مترجم :
شابک : 978-6222193874
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب پادشاه پریان (3/5) اثر هالی بلک

کتاب «پادشاه پریان (3/5)» یک رمان فانتزی و عاشقانه است که توسط هالی بلک نویسنده آمریکایی به نگارش درآمده است. این کتاب، جلد فرعی مجموعه پریان سرزمین الفهیم است که در آن نویسنده، داستان زندگی کاردن، پادشاه پریان، را از دیدگاه خودش روایت می‌کند. کاردن که در کودکی توسط خواهران بزرگش شکنجه و تحقیر شده بود، همیشه از قصه‌ها و رویاها متنفر بود. او فقط می خواست آزاد باشد و از زندگی لذت ببرد، اما سرنوشت او را به پادشاهی سرزمین پریان کشاند. او که هرگز نمی‌خواست شاهزاده یا پادشاه باشد، حال باید با مسئولیت‌ها، تهدیدها، و چالش‌های حکومت خود روبه‌رو شود. از جمله عشقی که نسبت به جود، دختری انسانی که او را به زندان انداخته بود، پیدا کرده است.
این کتاب با زبانی ساده و روان نوشته شده و شامل ۱۸۸ صفحه با تصاویر رنگی زیبا و جذاب است. نویسنده با استفاده از توصیفات دقیق و جزئی، دنیای سحرآمیز و پیچیده‌ی الفهیم را به خوبی به تصویر کشیده است. شخصیت‌های کتاب همگی عمق و تنوع دارند و روانشناسی آن‌ها با توجه به گذشته و شرایط آن‌ها شکل گرفته است. داستان کتاب هم سرشار از ماجراجویی، هیجان، رمز و راز و عشق است و خواننده را تا آخر همراه خود می‌کند.
کتاب «پادشاه پریان (3/5)» نه تنها یک داستان عاشقانه است، بلکه داستانی درباره‌ی رشد، تغییر و پذیرش خود و دیگران است. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با قدرت عشق، تاریکی را به نور تبدیل کرد. کتاب فوق اثری جذاب و خلاقانه است که به علاقه‌مندان به ژانر فانتزی و عاشقانه توصیه می‌شود.

کتاب پادشاه پریان (3/5)

هالی بلک
هالی بلک (زاده 10 نوامبر 1971) نویسنده و ویراستار آمریکایی است که بیشتر با نام The Spiderwick Chronicles شناخته می شود ، مجموعه ای از کتابهای تخیل کودکان که او با نویسنده و تصویرگر تونی دیترلیززی خلق کرده است و یک ترلیگویی از رمان های Young Adult به طور رسمی با نام مدرن سه گانه Faerie Tales خوانده می شود.رمان او Doll Bones در سال 2013 به عنوان کتاب افتخاری مدال نیوبری برگزیده شد.