کتاب خانه کوچک

Little House on the Prairie
کد کتاب : 12933
مترجم :
شابک : 9789645366245
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1935
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

خانه ی کوچک
Little House on the Prairie
کد کتاب : 19145
مترجم :
شابک : 978-6000802868
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1935
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خانه کوچک اثر لورا اینگلز وایلدر

مجموعه ی داستان های "خانه کوچک" که بر اساس ماجراهای زندگی واقعی "لورا اینگلز وایلدر" نوشته شده، اثری است نوستالژیک و شگفت انگیز، که نسل های متمادی از خوانندگان با آن خاطره دارند یا اگر کتاب های "لورا اینگلز وایلدر" را نخوانده باشند، حتما سریال پر طرفدار "خانه کوچک" را دیده اند. این اثر فراموش نشدنی که این چنین چندین نسل از خوانندگان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده، موفق شده جوایز بسیاری را برای "لورا اینگلز وایلدر" به ارمغان بیاورد.

"لورا اینگلز" و خانواده اش عازم کانزاس هستند! آن ها با پشت سر گذاشتن خانه ی خود در بیگ وودز ویسکانسین ، در واگن سرپوشیده ای سفر می کنند تا به جایی برسند که مکان مناسبی برای ساختن خانه ای کوچک در دشت هایش پیدا کنند. "لورا" و خواهرش "مری" عاشق کاوش و تپه نوردی در طبیعت اطراف خانه ی جدید خود هستند؛ اما خانواده به زودی باید به کار ، کشاورزی و شکار و جمع آوری غذا برای خود و دام هایشان بپردازد. درست زمانی که خانواده ی "اینگلز" در خانه ی جدید خود مستقر می شوند ، خود را در میانه ی یک درگیری گرفتار می کنند. آیا آن ها مجبور خواهند شد دوباره به جاده ها بزنند؟

این کتاب از مجموعه ی دوست داشتنی "خانه کوچک" ، داستان کودکی واقعی "لورا" به عنوان یک پیشگام آمریکایی را بازگو می کند و توسط خوانندگان همه ی نسل ها گرامی داشته می شود. آن ها نگاهی بی نظیر به زندگی در مرزهای آمریکا دارند و داستان دل انگیز و فراموش نشدنی یک خانواده ی عاشق را روایت می کنند.

کتاب خانه کوچک

لورا اینگلز وایلدر
لورا اینگلز وایلدر (انگلیسی: Laura Ingalls Wilder؛ ۷ فوریهٔ ۱۸۶۷ – ۱۰ فوریه ۱۹۵۷) یک نویسنده، آموزگار، و خبرنگار اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی به علت نگارش سری کتاب‌های کودکان «خانه کوچک» معروف است.
نکوداشت های کتاب خانه کوچک
Based on the real-life experiences of the author, this series introduces a new generation of readers to life on the American frontier. I couldn’t stop reading it! I recommend this book for people who love history.
این مجموعه بر اساس تجربیات نویسنده در زندگی واقعی ، نسل جدیدی از خوانندگان را به زندگی در مرزهای آمریکا معرفی می کند. من نمی توانم از خواندن آن دست بردارم! این کتاب را به افرادی که تاریخ را دوست دارند توصیه می کنم.
Brightly

قسمت هایی از کتاب خانه کوچک (لذت متن)
در روزگاران بسیار قدیم، وقتی پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما، دخترها و پسرهای کوچک یا خیلی کوچکی بودند و یا اصلا به دنیا نیامده بودند، پدر، مادر، مری، لورا و کری کوچولو، خانهٔ کوچکشان را در بیگ وودز ویسکانسین ترک کردند. آنها رفتند و خانه شان را در آن فضای باز، میان درخت های بزرگ رها کردند و دیگر هرگز آن را ندیدند. مقصد آنها منطقهٔ سرخ پوست ها بود. پدر می گفت که جمعیت بیگ وودز خیلی زیاد شده است. لورا معمولا صدای ضربه های پرطنین تبری را می شنید که صدای تبر پدر نبود، یا صدای انعکاس گلوله ای به گوشش می رسید که از تفنگ پدر شلیک نشده بود. راه باریکی که از کنار خانهٔ کوچک می گذشت، دیگر به یک جاده تبدیل شده بود. مری و لورا تقریبا هر روز دست از بازی می کشیدند و با تعجب به ارابه ای که از آن جاده می گذشت، خیره می شدند.