کتاب تنها غم عشق می تواند این طور زخم بزند

Only Love Can Hurt Like This
  • 10 % تخفیف
    355,000 | 319,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 130581
مترجم :
شابک : 978-6003842045
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 476
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب تنها غم عشق می تواند این طور زخم بزند اثر پیج تون

«تنها غم عشق می‌تواند این‌طور زخم بزند» نوشتۀ پیج تون، از آن رمان‌های عاشقانه است که خواننده در هر سنی ممکن است وسوسۀ خواندنش را داشته باشد. داستان دربارۀ زنی به نام رن است که از خیانت نامزد خود آگاه می‌شود و برای فراموشی زخمی که به قلبش وارد شده، راهی آمریکا می‌شود تا تابستان را در مزرعۀ پدرش در ایندیانا، با او و نامادری و خواهر ناتنی خود بگذراند. در آنجا با مردی به نام اندرس آشنا می‌شود که او هم گذشته‌ای تلخ دارد. اندرس چهارسال پیش همسر خود را ازدست‌داده و پس از گذشت این مدت، هنوز نتوانسته به زندگی عادی بازگردد. اما ماجرای کتاب «تنها غم عشق می‌تواند این‌طور زخم بزند»، فقط داستانی عاشقانه نیست و در لایه‌های دیگر خود، وارد دنیای شخصیت‌های رمان می‌شود. پدر رن او را در کودکی ترک‌کرده و رن از همان زمان که سن کمی داشته دچار بحران‌های روحی می‌شود. رن اما پس از شکست عشقی سعی می‌کند با برگشتن به خانۀ پدر و صحبت با او و دریافت همراهی او، گذشتۀ پررنج خود را پشت سر بگذارد که یکی از آن‌ها، حل‌وفصل مسئلۀ احساسی است که برای او پیش‌آمده است.
این کتاب به‌رغم موضوع عاشقانه‌ای که دارد، اما بر نقش پدر بر زندگی احساسی دختران در دوران نوجوانی و جوانی هم می‌پردازد. این رمان همچنین با توصیف‌ها و جزییات فراوانی که در آن به کار رفته، در نشان‌دادن فضا و محیطی که رن در آن زندگی می‌کند موفق بوده، به‌ویژه از خلال کلمات این رمان مخاطب با صحنه‌های بکری از طبیعت منطقۀ ایندیانای آمریکا آشنا می‌شود.
«تنها غم عشق می‌‎تواند این‌‎طور زخم بزند» نخستین رمان پیج تون، نویسندۀ بریتانیایی است که در آمریکا منتشرشده است. تون تا پیش از این رمان، 15 داستان بلند دیگر نوشته بود که بخت انتشار در آمریکا را به دست نیاورده بودند.

کتاب تنها غم عشق می تواند این طور زخم بزند

پیج تون
پیج تون، نویسنده ای است که در استرالیا، آمریکا و انگلیس به دنبال حرفه پدرش به عنوان یک راننده ماشین مسابقه بزرگ شد، یعنی او در سراسر جهان بزرگ شد. پیج به مدت هشت سال در مجله Heat به عنوان سردبیر Reviews کار کرد، اما برای بچه دار شدن آن را ترک کرد. او اکنون یک نویسنده تمام وقت و روزنامه نگار آزاد است و با همسرش گرگ، معمار، پسرش ایندی و دخترش آیدا در کمبریج زندگی می کند.او 18 رمان در ژانر عاشقانه، سه رمان جوان (مجموعه جسی جفرسون) و دو رمان الکترونیکی دارد. جدیدترین رمان او "فقط عشق می تواند این...