کتاب خواهش میکنم ساکت باش

Will you please be quiet, please?
کد کتاب : 13200
مترجم :

شابک : 978-6004610902
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

خواهش میکنم ساکت باش؟
best American short stories
کد کتاب : 19186
مترجم :
شابک : 978-6226241168
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خواهش میکنم ساکت باش اثر ریموند کارور

داستان های کارور بیانگر زندگی آشفته و سردرگم انسان امروزی است؛ انسانی که با خود بیگانه است و در منجلابی عمیق فرو رفته است؛ انسانی سرگشته و درمانده که در چنگال تنهایی گرفتار آمده است. هرچند عده ای او را تصویرگر آمریکای امروز می دانند، به گمانم او دردی فراتر از مرز و بومی خاص دارد و قصه هایش زندگی انسان های سرگشته و درمانده را در گوشه گوشه ی جهان به تصویر می کشد.

کتاب خواهش میکنم ساکت باش


ویژگی های کتاب خواهش میکنم ساکت باش

نامزد نهایی جایزه ی ملی کتاب آمریکا سال 1977

ریموند کارور
ریموند کلوی کارور جونیور (زادهٔ ۲۵ مه، ۱۹۳۸ - درگذشتهٔ ۲ اوت، ۱۹۸۸) نویسندهٔ داستان های کوتاه و شاعر امریکایی بود. او یکی از نویسندگان مطرح قرن بیستم و هم چنین یکی از کسانی شمرده می شود که موجب تجدید حیات داستان کوتاه در دههٔ ۱۹۸۰ شده اند.پیشهٔ کارور به عنوان نویسنده به داستان های کوتاه و شعر اختصاص یافته بود. او خود را به عنوان کسی که «تمایل به ایجاز و قوّت دارد» و «به نوشتن داستان های کوتاه معتاد است»، معرفی کرده است. (در دیباچهٔ «از کجا تلفن می کنم»، مجم...
قسمت هایی از کتاب خواهش میکنم ساکت باش (لذت متن)
به انتهای خیابان که رسید به سمت راست چرخید. به دقت همه جا را نگاه می کرد. خورشید دیگر غروب کرده بود و شب همه چیز را در شولای خود پیچانده بود. خانه هایی که مرتب کنار هم قرار گرفته بودند، درختان، تیرهای تلفن، ماشین های پارک شده کنار خیابان، همه و همه به او نوید آرامش می داد. آل با خودش گفت: " خدایا! یعنی هنوز هم شانس دارم؟!