کتاب جاده ای به گذشته

The road to yesterday
کد کتاب : 13526
مترجم :
شابک : 978-6000805913
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 544
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

جاده ای به گذشته (رقعی)
The Road to Yesterday
کد کتاب : 36625
مترجم :
شابک : 978-6000802899
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 374
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب جاده ای به گذشته اثر ال ام مونتگمری


آنشرلی دختری با موهای قرمز، شخصیتی که خالق آن مونتگمری نویسنده ی کانادایی را به شهرتی جهانی رساند. جاده ای به گذشته مجموعه ی 14 داستان خواندنی و جذاب است با محوریت شخصیت های مجموعه ی آنشرلی. روستای کوچکی که آنه و گیلبرت بلایت در آن زندگی می کنند هرگز حوصله سربر و خسته کننده نیست چرا که همیشه شایعات و ماجراهای عجیب برای سرگرم کردن در آن وجود دارد. ماجرای به حقیقت پیوستن آرزوی دوقلوهایی بازیگوش بعد ازآشنایی با یک میلیونر، داستان زن ومردی که از زندگی توقعات متفاوتی دارند، پسری که بعد از مرگ عمویش باید با یک از عمه ها و عمو هایش زندگی کند، داستان مردی که خود را متخصص کودکان می داند تا جایی که مجبور می شود سرپرستی کودکی را به عهده بگیرد، ماجرای برادری که سعی می کند برادرش را از چنگال یک زن خطرناک در امان نگه دارد تا جایی که خود دلباخته ی زن می شود. جاده ای به گذشته کتابی است پر از شگفتی، شادی و غم، اشک وخنده که لحظات مفرح و زیبایی را برایتان رقم خواهد زد .

کتاب جاده ای به گذشته

ال ام مونتگمری
لوسی مود مونتگمری، زاده ی 30 نوامبر 1874 و درگذشته ی 24 آپریل 1942، نویسنده ی کانادایی بود.مونتگمری در کلیفتون به دنیا آمد و در بیست و یک ماهگی، مادرش را بر اثر بیماری از دست داد. پس از آن، پدربزرگ و مادربزرگش مسئول بزرگ کردن او شدند. مونتگمری پس از فارغ التحصیلی ، یک سال را در کنار پدر و نامادری اش گذراند و اولین اثر خود را که یک شعر بود، در روزنامه ی دیلی پاتریوت به انتشار رساند. او سپس یک دوره ی معلمی دو ساله را در یک سال گذراند و در سال های 1895 و 1896 به تحصیل در رشته ی ادبیات پرداخت.جسد...
قسمت هایی از کتاب جاده ای به گذشته (لذت متن)
واقعیت میتونه خیلی خسته کننده باشه اما رویا هرگز.

آنه ما هم مثل خیلی های دیگه پسرمون رو از دست دادیم اما خاطراتش رو حفظ کردیم و روحش همشه زنده است. ما هنوزم در بهار باهاش قدم می زنیم.