کتاب روان شناسی رنگ ها

The Lüscher Color Test
با آزمون رنگ خود را بهتر بشناسید
کد کتاب : 13755
مترجم :
شابک : 978-6001300738
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1949
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 32
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

روانشناسی رنگ ها
The Lüscher Color Test
(با آزمایش انتخاب رنگ شخصیت خود را بهتر بشناسید)
کد کتاب : 33279
مترجم : ویدا ابی زاده
شابک : ‫‭978-6003401150
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1949
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

روانشناسی رنگ ها
The Lüscher Color Test
آزمونی بی نظیر برای شناختن شخصیت افراد از روی انتخاب رنگ ها
کد کتاب : 98131
مترجم :
شابک : ‫‭978-6009896110
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1949
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب روان شناسی رنگ ها اثر ماکس لوشر

تست رنگ لوچر ، علی رغم سهولت و سرعتی که می توان آن را انجام داد ، یک تست روانشناختی "عمیق" است ، که برای استفاده روانپزشکان ، روانشناسان ، پزشکان و کسانی که به صورت حرفه ای درگیر خصوصیات و انگیزه های آگاهانه و ناخودآگاه هستند و انگیزه های دیگران هستند، ساخته شده است. این بازی مانند بازی هایی که درسالن پذیرایی انجام می شود نیست و از همه مهم تر این است که اسلحه ای نیست که در یک مسابقه عمومی "یک قیام" استفاده شود. "اصل آزمایش رنگ لوچر این است که می توان اطلاعات دقیقی روانشناختی را در مورد یک فرد را از طریق انتخاب هایش و رد رنگ هایش کسب کرد. نسخه ساده شده از آزمون ممکن است به سرعت گرفته شده و تفسیر شود ، و افراد عامی حتی قبل از خواندن این کتاب می توانند آنرا برای خود اجرا کنند. در حقیقت ، توصیه می شود که فرد این کار را انجام دهد: پیشخوانی متن کتاب ،ممکن است بر مجموعه رنگهای او پیش داوری پدید آورد. خواننده با رعایت ساده ترین دستورالعمل های مربوط به صفحات انتهایی کتاب ، که نحوه استفاده از هشت کارت رنگی و جداول تفسیر را توضیح می دهد ، می فهمد که که از نظر روان شناسی انتخاب رنگ ها چه مسائلی را آشکار میکند.

کتاب روان شناسی رنگ ها

ماکس لوشر
ماکس لوشر (9 سپتامبر 1923 - 2 فوریه 2017) روان درمانگر سوئیسی معروف به اختراع تست رنگی لوشر، ابزاری برای سنجش وضعیت روانی فیزیکی فرد بر اساس ترجیحات رنگی وی بود. علاوه بر تحقیق، آموزش و تمرین روان درمانی در بازل، از جمله کارهای مشاوره رنگی، لوشر برای شرکت های بین المللی کار می کرد. کتاب وی با عنوان آزمایش لوشر به بیش از 30 زبان ترجمه شده است.
قسمت هایی از کتاب روان شناسی رنگ ها (لذت متن)
توجه داشته باشید که نگرش به رنگ ها و پیام رنگ ها برای همه انسان ها در تمام فرهنگ ها یکسان نیست. بعضی از زبان ها کلمات خاصی برای سبز، آبی، زرد یا نارنجی ندارند. این در حالی است که اسکیموها از 17 کلمه مختلف برای حالت های مختلف رنگ سفید استفاده می کنند که در شرایط مختلف برف استفاده می شود. درصورتی که ما کل آن ها را تحت عنوان یکرنگ، سفید می شناسیم. مثال 3: مثال دیگری که اثر تفاوت فرهنگی در پیام رنگ ها را توضیح می دهد رنگ هایی است که با عزاداری همراه است. در امریکا از رنگ های سیاه وسفید به این منظور استفاده می شود، اما در فرهنگ های دیگر در سراسر جهان رنگ هایی مانند سفید، بنفش و طلایی در طول مراسم عزاداری استفاده می شود. اصطلاحات رنگی، نماد رنگ ها و دیگر جنبه های روان شناختی رنگ وابسته به شرایط زندگی و فرهنگی انسان ها است. رنگ های خاص می توانند بر روی اختلالات جسمی و روانی تأثیرات درمانی داشته باشند. پس اگر کار درمانی انجام می دهید و مخاطبان شما به بیماری خاصی مبتلا هستند حتما به این موضوع مهم توجه کنید. در بحث روانشناسی رنگ ها موضوعی به نام رنگ درمانی وجود دارد که توضیح آن از بحث این کتاب خارج است؛ اما اگر که می خواهید برای قشری خاص محصولات درمانی تولید کنید و به آن ها خدمات بدهید لازم است که در این مورد اطلاعات داشته باشید.