کتاب Assassin's Creed: Heresy

کد کتاب : 137839
شابک : 978-8445012604
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 24 شهریور
ناشر اصلی : Penguin

معرفی کتاب Assassin's Creed: Heresy اثر کریستی گلدن

رمان ارتداد Heresy در سال 2016 توسط کریستی گلدن به‌نگارش درآمد. کریستی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است که داستان را در دنیای Assassin's Creed می‌نویسد و این رمان موفق می‌شود جایزه Scribe Award 2017 را کسب کند. ماجرای Heresy کتاب نهم از مجموعه Assassin's Creed است که با ژانری علمی تخیلی حول نبردهای شوالیه‌های معبد می‌گردد. داستان این رمان درباره سایمون هثوی است که با زنده کردن خاطرات مبارزه جدش پی به رازهایی در گذشته می‌برد و این اسرار می‌تواند تأثیرات خطرناکی برای او داشته باشد و نظم و قانون شوالیه‌ها را به‌هم بریزد.
این رمان یک ورود شگفت‌انگیز به دنیای Assassin's Creed دارد و از یک پتانسیل بی‌نظیر در یک محیط تخیلی مکتوب برخوردار است. این پتانسیل می‌تواند جهان را در یک مسیر غیر قابل پیش‌بینی توصیف کند. Heresy یک داستان احساسی و تکان‌دهنده است و سوالاتی حیاتی در ذهن خواننده پدید می‌آورد. سوالاتی از این قبیل که چه گروهی در جبهه حق و راستی بشریت مبارزه می‌کنند؛ اساسین‌ها یا شوالیه‌های معبد. برای خواندن این رمان نیازی نیست که بخش‌های قبلی مجموعه را خوانده باشید اما مطمئنا پس از خواندن آن مشتاقانه دیگر قسمت‌ها را دنبال می‌کنید.
کتاب ارتداد توانست امتیاز 4.6 از 5 سایت آمازون را تصاحب کند و به یکی از برترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های این سایت تبدیل شود. پس اگر شما هم مشتاق خواندن رمانی هیجان‌انگیز با تلفیقی از تخیل و واقعیت هستید این کتاب ارزشمند را در لیست کتاب‌های خود قرار دهید.

کتاب Assassin's Creed: Heresy

کریستی گلدن
کریستی گلدن (زاده 21 نوامبر 1963) نویسنده آمریکایی است.وی تقریباً پنجاه رمان و چندین داستان کوتاه در بخش های تخیلی، ترسناک و علمی تخیلی نوشته است.