کتاب شب هرگز کاراکاس را ترک نخواهد کرد

It Would Be Night in Caracas
کد کتاب : 139369
مترجم :
شابک : 978-6227543988
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب شب هرگز کاراکاس را ترک نخواهد کرد اثر کارینا ساینس بورگو

در خاکی که نفرین شده، حتی پس از مرگ هم هیچ‌کس آرام نمی‌گیرد.|
شب هرگز کاراکاس را ترک نخواهد کرد داستان زنی است به نام آدلایدا فالکون که به‌تازگی مادرش را از دست داده و در شهری که همه‌چیزش در آستانه‌ی فروپاشی است، سعی می‌کند زنده بماند. بعد از دفن غریبانه‌ی مادرش، خانه‌اش هم به دست شورشیان تصاحب شده و فقط یک بارقه‌ی امید در زندگی‌اش باقی می‌ماند: مرگ «دختر زن اسپانیایی»، که شباهت زیادی به او دارد!

کتاب شب هرگز کاراکاس را ترک نخواهد کرد

کارینا ساینس بورگو
کارینا ساینز بورگو در کاراکاس، ونزوئلا به دنیا آمد و بزرگ شد. او کار خود را به عنوان روزنامه نگار برای ال ناسیونال آغاز کرد. از ده سال پیش که به اسپانیا مهاجرت کرد، برای Vozpópuli می نوشت و با مجله ادبی Zenda همکاری می کرد. او نویسنده دو کتاب غیرداستانی، Tráfico y Guaire و Caracas Hip-Hop و رمان It Woold Be Night in Caracas است. آخرین رمان او، جایی برای دفن مردگان نیست، برنده جایزه یان میچالسکی 2023 شد. او در مادرید زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب شب هرگز کاراکاس را ترک نخواهد کرد (لذت متن)
نگاهی به چمن‌های هرس‌شدۀ دور قبرش انداختم و فهمیدم که مادرم، تنها خویشاوند مرده‌ام، مرا به این سرزمین پیوند داده است؛ این سرزمین که مردمانش را بی‌رحمانه می‌بلعید یا تبعیدشان می‌کرد. ملتی در کار نبود. عاقبت سروکار همه‌مان به چرخ‌گوشت می‌افتاد.