کتاب ای چینگ

Yi king. Le Livre des transformations : Version allemande
کتاب پیشگویی و تقدیرات
کد کتاب : 139724
مترجم :
شابک : 978-9643720735
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1968
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب ای چینگ اثر ریچارد ویلهلم

این نوشتار شرح و تفسیری است بر پایه خطوطی که از طریق پرتاب سکه‌ها و جداول راهنمای آن، به منظور پیش‌گویی و بیان تقدیرات فراهم می‌آید.

کتاب ای چینگ

ریچارد ویلهلم
ریچارد ویلهلم زاده ی 10 مه 1873 و درگذشته ی 2 مارس 1930 ، چین شناس ، سخنران و مترجم آلمانی بود. او 25 سال در چین زندگی کرد ، به زبان چینی گفتاری و نوشتاری مسلط شد ، و با مردم چین و فرهنگشان آشنا شد. از وی ترجمه هایی از آثار فلسفی از چینی به آلمانی به یادگار مانده است که به نوبه خود به سایر زبانهای مهم دنیا از جمله انگلیسی ترجمه شده است. ترجمه او از I Ching هنوز هم به عنوان یکی از بهترین ترجمه ها و همچنین ترجمه او از راز گل طلایی شناخته شده است. کارل یونگ ، روانپزشک سوئیسی ، که یک دوست بود ، ب...
قسمت هایی از کتاب ای چینگ (لذت متن)
این شش خطی از خطوط پیوسته تشکیل شده است. خطوط پیوسته نمایانگر قدرت نخستین «یانگ» است که،نورانی، قوی، معنوی و فعال می باشد. این شش خطی طبیعتا و یکپارچه نیرومند است و چون هیچ نوع ضعفی به آن وابسته نیست مهم ترین خصوصیت آن نیرو و قدرت است. تصویر آن آسمان است. قدرت در اینجا وابسته به شرایط فضایی خاصی نیست و در نتیجه به معنای حرکت است. آنچه مبنای این حرکت است زمان می باشد. این شش خطی شامل قدرت زمان و قدرت پشتکار و استقامت در زمان یعنی تداوم نیز می باشد.