کتاب با اطمینان می دانم که

What I Know For Sure
توصیه های اپرا وینفری برای موفقیت و خوشبختی در زندگی است
کد کتاب : 14094
مترجم :
شابک : 978-6007443989
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از این مطمئنم
What I Know For Sure
کد کتاب : 54605
مترجم :
شابک : 978-6229934197
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب با اطمینان می دانم که اثر اوپرا وینفری

اوپرا وینفری به عنوان شخصی که برنامه تلویزیونی خود را راه اندازی کرده و به تنها میلیاردر آفریقایی-آمریکایی تبدیل شده و از دانشگاه هاروارد درجه افتخاری و همچنین مدال آزادی ریاست جمهوری به وی اعطا شده است. او از تجربیاتش درسهایی برای زندگی فرا گرفته که چهارده سال است در مجموعه "آنچه می دانم مطمئنا" در مجله اوپرا ، که الهام بخش هزاران نفر بوده است به اشتراک گذاشته است.

اکنون ، برای اولین بار ، این درسها، در کتاب "با اطمینان می دانم که" مورد تجدید نظر ، به روزرسانی و جمع آوری قرار گرفته اند ، و یک کتاب زیبا از بینش و مکاشفه اوپرا وینفری منتشر شده است. این مقاله ها با مضمون شادی ، تاب آوری ، اتصال ، قدردانی ، هراس ، شفافیت و قدرت سازماندهی ارائه می شوند . این مقالات نگاهی نادر ، قدرتمند و صمیمی از قلب و ذهن یکی از خارق العاده ترین زنان جهان ارائه می دهند . ضمن اینکه راهنمایی خوانندگان را ارائه می دهند.

کتاب با اطمینان می دانم که

اوپرا وینفری
اپرا گِیل وینفری (به انگلیسی: Oprah Gail Winfrey) (زادهٔ ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می‌سی‌سی‌پی) تهیه‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برندهٔ جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان است. اپرا وینفری به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم رتبه‌بندی شده‌است. او فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه انجام داده و بزرگترین خیّر و نیکوکار سیاه‌پوست در تاریخ آم...
نکوداشت های کتاب با اطمینان می دانم که
Winfrey's warm, familiar voice makes each personal story powerful and entertaining. Her narration adds authenticity to the underlying teachings on the importance of spirit and love.
صدای گرم و آشنای وینفری باعث می شود هر داستان قدرتمند و سرگرم کننده باشد. روایت او اصالت آموزه های اساسی درباره اهمیت روح و عشق را بیان می کند.
AudioFile Magazine

قسمت هایی از کتاب با اطمینان می دانم که (لذت متن)
*با اطمینان می دانم که هر روز زندگی این فرصت را در اختیارت قرار می دهد که نفسی تازه کنی، از قید و بند رها شوی و تا جایی که می توانی صاحب یک زندگی بدون پشیمانی و سرشار از لذت، خنده و شادی باشی. می توانی آن طور که روحت به تو القا می کند در صحنه زندگی همچون رقص والس، حرکت کنی یا کنار دیوار بنشینی و اجازه دهی سایه ای از ترس و تردید تو را پس زند. *هر وقت با یک تصمیم سخت روبه رو می شوم، از خودم می پرسم اگر از اشتباه کردن، رد شدن، احمق به نظر رسیدن و تنها شدن نمی ترسیدم، چه تصمیمی می گرفتم؟ با اطمینان می دانم که وقتی نمی ترسی، پاسخی که به دنبالش هستی، با وضوح نمایان می شود و وقتی به دل ترس هایت قدم میگذاری، باید مطمئن باشی که بزرگترین چالش زندگیت، اگر اراده کنی، می تواند بزرگترین نیروی زندگیت باشد. *مهم نیست که چه چیزی را هدیه می دهید، مهم این است که چقدر از وجودتان را در آن هدیه می گذارید. این طوری وقتی هدیه فرستاده می شود، روح شما هم گسترش می یابد.