کتاب زیبارویان خفته

Sleeping Beauties: An Inspector Tom Reynolds Mystery
ماجراهای کارآگاه تام رینولدز 3
کد کتاب : 142024
مترجم :
شابک : 978-6001828836
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب زیبارویان خفته اثر جو اسپین

سربازرس با اخم زمین زیر درختان را بررسی کرد. همین‌طور که علفزار را با دقت از نظر می‌گذراند، معده‌اش به هم پیچید. یک، دو، سه، چهار و با احتساب تپه‌ی خاکی به‌هم‌ریخته‌ی زیر چادر، پنج تا. کسی لایه‌ی طبیعی زمین را برداشته و گل‌های خودش را کاشته بود.
در پنج نقطه، پنج گور.
زن جوانی به اسم فیونا هالند از اهالی روستای کوچکی در ایرلند ناپدید شده است. تیمی برای جستجو تشکیل می‌شود، اما زمزمه‌هایی درباره‌اش هست. فیونا به بدنامی شهرت داشت. بنابراین واقعا ربوده شده یا فرار کرده بود؟ یک هفته بعد، کشف هولناکی در جنگل‌های زیباترین نقطه‌ی دیدنی ایرلند، یعنی دره‌ی گلیندالو، صورت می‌گیرد. همه‌ی آن اجساد کشف‌شده، زنان جوانی هستند که در سال‌های اخیر ناپدید شده‌اند. سربازرس ارشد، تام رینولدز، و گروهش با سخت‌ترین پرونده‌ی دوران کاریشان مواجه می‌شوند؛ قاتلی زنجیره‌ای که زنان آسیب‌پذیر را شکار می‌کند و قبل از این‌که به زندگی‌شان پایان دهد، مدتی مدید قربانیانش را اسیر نگه می‌دارد.
به زودی مسابقه‌ای برای یافتن فیونا هالند آغاز می‌شود به امید این‌که خیلی دیر نشده باشد...

کتاب زیبارویان خفته

جو اسپین
جو اسپین به عنوان مشاور حزبی در امور اقتصادی در پارلمان ایرلند کار کرده است. اولین رمان او، با برکت ما، یکی از هفت کتابی بود که در فهرست نهایی مسابقه جستجوی پرفروش ریچارد و جودی و اولین تریلر روانشناختی او قرار گرفت. The Confession، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های شماره یک در ایرلند بود.