کتاب لانه زنبور

Worth Dying For
جلد پانزدهم از سری کتاب های جک ریچر
کد کتاب : 1860
مترجم :
شابک : 978-600182335-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لانه زنبور اثر لی چایلد

در "لانه زنبور" لی چایلد میخوانیم که یک مشکل بزرگ در شهر نبراسکا وجود دارد... و جک ریچر مستقیم به درون آن گام می گذارد. ابتدا او بازیچه دانکن ها می شود، آنها یک گروه محلی هستند که کل منطقه را سرشار از وحشت کرده اند و آ«ها را به تسخیر خود درآورده اند. اما موضوعی که ریچر نمی تواند آن را رها کند، یک پرونده حل نشده چند ده ساله است که در آن کودکی ناپدید شده است.
دانکن ها می خواهند ریچر را از بین ببرند - و فقط اسرار گذشته نیست که آنها سعی در مخفی کردن آنها دارند و قصد دارند ریچر را از بین ببرند. با اینکه دانکن ها بسیار خطرناک هستند، آنها فقط در پایین یک زنجیره جنایتکار هستند که در سرتاسر جهان وجود دارد. برای ریچر بسیار منطقی تر خواهد بود اگر فاصله بین خود و دردسر پیش رو را حفظ کند، اما برای او این کار غیر ممکن است...

کتاب لانه زنبور

لی چایلد
جیم گرانت، با نام مستعار لی چایلد، نویسنده ای بریتانیایی است که در 19 اکتبر ۱۹۵۴ در کاونتری به دنیا آمد و پس از سال ها زندگی در بیرمنگام، به تحصیل در رشته ی حقوق در شفیلد پرداخت و پس از آن، هجده سال در تلویزیون منچستر کار کرد تا این که در ۴۰ سالگی، به علّت تعدیل نیرو از کار اخراج شد. در چنین مقطعی از زندگی، که افراد خود را غرق در بحران می یابند، او از فرصت به دست آمده استفاده کرد و از آنجا که همیشه به خواندن آثار ادبی علاقه مند بود، مقداری مداد و کاغذ خرید و پس از چندی، اولین رمان از مجموعه د...
نکوداشت های کتاب لانه زنبور
A model of suspenseful storytelling and an outstanding addition to a series that stands in the front rank of modern thrillers.
الگویی خوب از داستان پردازی شکاکانه و مجموعه ای عالی که در رتبه های اول داستان های هیجان انگیز مدرن قرار دارد.
The Washington Post

Still the thinking man’s action hero, supreme butt-kicker and smartest guy in the room.
هنوز هم قهرمان اکشن، باهوش ترین فرد اتاق است.
The Seattle Times

This series is about as good as pop fiction gets.
این مجموعه به اندازه داستان های پاپ خوب است.
The Miami Herald

قسمت هایی از کتاب لانه زنبور (لذت متن)
هرگز مردی را که به تازگی به روی تو اسلحه کشیده، احیا نکن.

من هر آنچه را که لازم دارم، دارا می باشم. این تعریف ثروت است.

فلسفه شخصی ریچر این بود که هرگز فردی را که به روی او اسلحه کشیده، احیا نمی کرد. او در رابطه با این موضوع نسبتا انعطاف ناپذیر بود.