کتاب قرمز خونین

Deep Red
کد کتاب : 143475
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6225667563‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 374
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 مهر

معرفی کتاب قرمز خونین اثر هیساشی نوزاوا

«قرمز خونین» نوشته هیساشی نوزاوا نویسنده و فیلمنامه نویس ژاپنی است. این اثر در دسته ادبیات معمایی و جنایی تقسیم بندی می شود. این رمان درباره جنایتی است که طی آن خانواده دختری نوجوان قتل عام می شوند و با بزرگ شدن دختر به ماجرای یافتن قاتل و انتقام از او ختم می شود. «قرمز خونین» رمانی است درباره خشم و رو به رو شدن با ناشناخته هایی که خشم کنترل نشده می تواند در پی داشته باشد.
داستان از جایی آغاز می شود که دانش آموزان کلاس ششم مدرسه ای برای اردو به خارج از شهر می روند اما سفر کوتاه مدت مدرسه برای یکی از دانش آموزان ختم به خیر نمی شود و اتفاقاتی که برای خانواده اش رقم می خورند باعث می شود که او سفر با همکلاسی های خود را تا آخر عمر فراموش نکند.
کاناکو، دانش‌آموز دوازده ساله که کلاس ششم است با همکلاسی های خود و معلمش به سفری خارج از شهر رفته است. شب هنگام که او و دوستانش پس از خاموش شدن چراغ ها دور هم جمع شده اند و در حال بازگو کردن داستان های ترسناکی برای هم هستند معلم وارد اتاق می شود و کاناکو را صدا می زند و از او می خواهد تا جمع دوستان را ترک کند. تصور کاناکو در ابتدا کاناکو این است که معلم می خواهد او را به دلیل دیر خوابیدن تنبیه کند اما در ادامه معلم از او می خواهد که وسایلش را جمع کند. کاناکو باید با تاکسی که معلم خبر کرده به توکیو برگردد زیرا هنگام نبودن او در توکیو اتفاق وحشتناکی برای خانواده اش رخ داده است. خانواده کاناکو به دست مردی که از آن ها طلبکار است به قتل رسیده اند. ماجرا وقتی پیچیده می شود که دختر قاتل هم با کاناکو همکلاسی است. کاناکو همه سال هایی را که بدون پدر و مادر بزرگ می شود در فکر انتقام از قاتل به سر می برد. او به زنی جوان با کینه ای تمام نشدنی تبدیل شده و فکر انتقام از میهو که دختر قاتل و همکلاسی کاناکو بوده خواب را چشمان او روبوده است.

کتاب قرمز خونین

هیساشی نوزاوا
هیساشی نوزاوا ( نوزاوا هیساشی، ۷ مه ۱۹۶۰ - ۲۸ ژوئن ۲۰۰۴) فیلم‌نامه‌نویس و رمان‌نویس معمایی ژاپنی بود. او در سال 1998 برنده جایزه کونیکو موکودا برای فیلمنامه Nemureru Mori (جنگل خفته) و Kekkon Zen'ya (شب قبل از عروسی) شد. او همچنین برنده جایزه Edogawa Rampo در سال 1997 برای Hasen no marisu (نقض با خط نقطه چین) و جایزه Eiji Yoshikawa برای نویسندگان جدید در سال 2001 برای Shinku (زرشکی) شد. شبکه تلویزیونی کره جنوبی SBS یک درام 16 قسمتی تنها در عشق را که از یکی از رمان های او اقتباس...