کتاب واژه هایی در اعماق آبی دریا

Words in Deep Blue
کد کتاب : 14845
مترجم :
شابک : 978-6004611190
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 332
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 92
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کلمه های آبی تیره
Words in Deep Blue
  • 15 % تخفیف
    199,000 | 169,150 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 26752
مترجم : نفیسه حسن زاده
شابک : 978-6003840874
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب واژه هایی در اعماق آبی دریا اثر کت کرولی

یک داستان عاشقانه زیبا برای طرفداران جندی نلسون و نیکولا یون: دو نوجوان در یک کتابفروشی پر از رمز و راز ، غم و امید - و نامه هایی که بین این صفحات پنهان شده است ، راه بازگشت به یکدیگر را پیدا می کنند.
سالها پیش ، ریچل به هنری جونز علاقه مند می شود. روز قبل از اینکه ریچل به جایی دیگر و دور از هنری نقل مکان کند ، او نامه عاشقانه ای را لای کتاب مورد علاقه ی هنری در کتابفروشی خانوادگی اومی گذارد. ریچل صبر می کند. اما هنری هرگز نمی آید.
اکنون ریچل به آن شهر و همان کتابفروشی بازگشته است تا در کنار پسری کار کند که ترجیح می داد اگر ممکن بود تا آخر عمرش او را نبیند ،. اما ریچل به کمی حواس پرتی احتیاج دارد. برادرش ماه ها قبل غرق شده و او آنقدر اندوهگین و شوک زده است که دیگر نمی تواند چیزی را احساس کند.
وقتی هنری و ریچل در کنار هم کار می کنند – آن هم احاطه شده توسط کتاب های کتابخانه ی ، تماشای داستان های عاشقانه و تبادل نامه بین صفحات کتاب ها - آنها امید را در یکدیگر می یابند. زیرا زندگی ممکن است غیرقابل کنترل باشد ، حتی اگر گاهی غیرقابل تحمل می شود. اما ممکن است کلمات ، عشق و فرصت های دوم کافی باشد.
کتاب واژه هایی در اعماق آبی دریا داستان زنده شدن عشق در لابلای سطور یک نامه و جان گرفتن عشق با کمک جادوی واژگان است.
واژه هایی در اعماق آبی دریا توسط زهرا جهانفریان ترجمه شده است. این کتاب را نشر کوله پشتی منتشر کرده است.

کتاب واژه هایی در اعماق آبی دریا


ویژگی های کتاب واژه هایی در اعماق آبی دریا

برنده جایزه ادبی نخست وزیر سال 2017

برنده جایزه ادبی کوئینزلند سال 2017

کت کرولی
كت كرولی (زاده سال 1971) نویسنده استرالیایی است.او در لیست کوتاه و جوایز ادبی متعددی از جمله جایزه ادبی نخست وزیر 2011 برای داستان های نوجوان به خاطر رمان خود Graffiti Moon قرار گرفت و در سال 2017، جایزه کتاب بزرگسالان دانشگاه گریفیت در جوایز ادبی کوئینزلند برای "واژه هایی در اعماق آبی دریا" دریافت کرد.
نکوداشت های کتاب واژه هایی در اعماق آبی دریا
One of the loveliest, most exquisitely beautiful books I’ve read in a very long time.
یکی از دوست داشتنی ترین و زیباترین کتاب هایی که در این مدت خوانده ام.
Jennifer Niven

Original, wise, and essential.
اصیل، هوشمندانه و ضروری.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Reading Words in Deep Blue feels a little bit like a slow dance, or falling in love, or swimming in the ocean on a rainy day.
خواندن این کتای تا حدودی شبیه یک رقص آرام، عاشق شدن یا شنا کردن در اقیانوس در یک روز بارانی است.
Krystal Sutherland

قسمت هایی از کتاب واژه هایی در اعماق آبی دریا (لذت متن)
می گوید: «می خوام از هم جدا بشیم.» اول فکر می کنم شوخی می کند. دوازده ساعت پیش در همین مکان بود که یکدیگر را ملاقات کردیم. با آرنجش ضربه ای به من می زند و می گوید: «هنری؟ یه چیزی بگو.» «چی بگم؟» «نمی دونم. درمورد هرچیزی که داری بهش فکر می کنی.» درحالی که سعی می کنم کمی جابه جا شوم و حالت نشسته بگیرم می گویم: «دارم به این فکر می کنم که کاملا غیرمنتظره بود و خیلی هم مزخرف. ما بلیت هواپیما خریدیم. بلیت بدون بازپرداخت و غیرقابل تعویض، بلیت هواپیما برای دوازدهم مارس.»

سمت راست لب خود را گاز می گیرد. خیلی تلاش می کنم به بوسیدنش فکر نکنم. «تو گفتی که من رو دوست داری.» می گوید: «البته که دوستت دارم» و سپس در ادامهٔ حرف های ناراحت کننده اش بر واژهٔ عشق تأکید می کند و ادامه می دهد: «ولی فکر نمی کنم عاشقت باشم. خیلی تلاش کردم. واقعا خیلی تلاش کردم.» این کلمات غم انگیزترین کلمات در تاریخ عشق می باشند. من واقعا خیلی تلاش کردم عاشقت باشم.