کتاب کنت ماتیاس ساندورف

Mathias Sandorf
  • 10,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: دبیر دبیر
    نویسنده:
کد کتاب : 1493
مترجم :
شابک : 978-600-96497-1-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1885
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

ژول ورن از برترین و پرفروش ترین نویسندگان ادبیات فرانسه

فیلم هایی بر اساس این کتاب در سال های مختلف ساخته شده است.

معرفی کتاب کنت ماتیاس ساندورف اثر ژول ورن

کتاب کنت ماتیاس ساندورف، رمانی نوشته ی ژول ورن است که اولین بار در سال 1885 منتشر شد. در شهر تریسته و در سال 1867، دو خلافکار خرده پا با نام های سارکانی و زیرون، کبوتری نامه بر را می گیرند. آن ها پیامی رمزنگاری شده را چسبیده به پای کبوتر پیدا می کنند و از نقشه ای برای آزاد کردن مجارستان از زیر سلطه ی امپراطوری هابسبورگ و اتریش اطلاع می یابند. سارکانی و زیرون با بانکداری فاسد دیدار می کنند و نقشه می کشند تا عاملین این توطئه را در ازای دریافت پاداشی قابل توجه، به نیروهای امنیتی تحویل دهند. رمان کنت ماتیاس ساندورف، ویژگی های آشنای رمان های ژول ورن را در خود دارد: جزیره ها، متون رمزنگاری شده، پیچ و خم های داستانی غافلگیرکننده، تجهیزات پیشرفته و شخصیت های جذاب.

کتاب کنت ماتیاس ساندورف

ژول ورن
ژول گابریل ورن، زاده ی 8 فوریه ی 1828 و درگذشته ی 24 مارس 1905، نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب های ماجرایی اش بود که دنیای داستان های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.ژول ورن در خانواده ای مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گر...
نکوداشت های کتاب کنت ماتیاس ساندورف
Verne's epic adventure.
داستان ماجراجوانه ی حماسی ورن.
Goodreads

It's rich storytelling, and gives epic satisfaction.
این اثر، داستانی غنی دارد و بسیار رضایت بخش است.
My Lady Bibliophile

A tale of wonder and adventure.
داستانی پر از شگفتی و ماجراجویی.
Classics for Pleasure

قسمت هایی از کتاب کنت ماتیاس ساندورف (لذت متن)
در بعضی جاها درختزارهایی شامل زیتون، نارنج، زبان گنجشک، مو و سایر بوته ها وجود داشت که به درختان نزدیک با پیچگ هایی چسبیده و صل شده بودند. حوالی ساعت چهار بعد از ظهر، نیکولوزی پدیدار شد، بدون این که مسافران به موانع آزاردهنده ای برخورد کنند. آن ها پانزده کیلومتر از کاتان فاصله گرفته و با هیچ حیوای مانند گرگ و گراز و وحشی برخورد نکرده بودند.

من متوجه شدم اگر به موقع شما را خبردار نکنم، همه نابود می شوید. نوری که از پنجره های این ساختمان می تابید، به تبهکاران اجازه می داد از مسافت دو مایلی، اینجا را ببینند. در حدود ساعت نه شب آن ها به اینجا رسیدند و من با سرعت آن ها ترک کردم و به طرف شما دویدم.