کتاب راه بی پایان

The Long March and In the Clap Shack
(آتیشک خانه)
کد کتاب : 15170
مترجم :

شابک : 978-6006047201
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 25 اردیبهشت

معرفی کتاب راه بی پایان اثر ویلیام استایرن

ویلیام استایرن، نویسنده نامدار آمریکایی با «راه بی‌پایان»، خواننده را به سفری نفس‌گیر در اعماق تاریکی و امید می‌برد. این رمان، حماسه‌ای تکان‌دهنده از جنگ جهانی دوم و پیامدهای ویرانگر آن بر روح و روان انسان است.
داستان از جایی آغاز می‌شود که گروهی از سربازان در جنگلی انبوه و مه‌آلود، در‌حال عقب‌نشینی هستند؛ گویی مرگ در هر قدم در کمین آنهاست. گرسنگی، بیماری، خستگی و ترس از مرگ، روح و جسم سربازان را فرسوده کرده است. در این میان، استوارت، شخصیت اصلی داستان، با اراده‌ای پولادین و امیدی ستودنی، تلاش می‌کند تا خود و هم‌رزمانش را از این مهلکه نجات دهد.
«راه بی‌پایان»، تنها داستانی از جنگ نیست، بلکه روایتی عمیق از مبارزه انسان برای بقا و یافتن معنای زندگی در تاریکی و نومیدی است. استایرن با قلمی توانمند، ظرافت‌های روح انسان را در شرایطی بحرانی به تصویر می‌کشد و خواننده را مجذوب داستانی پر از تشویش، دلهره و امید می‌کند.
شخصیت‌های این رمان، به‌خوبی پرداخته‌شده و باورپذیر هستند. استوارت، نمادی از امید و شجاعت است که در سخت‌ترین شرایط نیز، تسلیم ناامیدی نمی‌شود. سایر شخصیت‌ها نیز هر‌کدام داستان منحصربه‌فرد خود را دارند و خواننده را با خود همراه می‌کنند.

کتاب راه بی پایان

ویلیام استایرن
ویلیام کلارک استایرن جونیور، زاده ی 11 ژوئن 1925 و درگذشته ی 1 نوامبر 2006، مقاله نویس و رمان نویس آمریکایی بود. استایرن در هیلتون ویلج واقع در ویرجینیا به دنیا آمد و در جنوب رشد یافت و عاشق و شیفته ی فرهنگ و تاریخ آن بود. استایرن در مدرسه های هیلتون و موریسون تحصیل کرد تا این که پدرش او را به مدرسه ی مسیحی و پیش دانشگاهی کرایست چرچ فرستاد.او پس از سپری کردن دوران مدرسه، در کالج دیویدسون ثبت نام کرد و در سن هجده سالگی، شروع به خواندن آثار نویسندگانی کرد که تأثیر شگرفی در رمان نویس و نویسنده ش...