کتاب فیزیک آینده

Physics of the Future
کد کتاب : 16165
مترجم :
شابک : 978-6006043135
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه بهترین کتاب انجمن ناشران سال 2013

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب فیزیک آینده اثر میچیو کاکو

کتاب «فیزیک آینده» اثری نوشته ی «میچیو کاکو» است که نخستین بار در سال 2011 منتشر شد. به آینده خوش آمدید، جایی که در آن می توانید مسیری چند صد کیلومتری را در یک آسانسور تا فضا طی کنید، اینترنت درون لنزهای چشمتان خواهد بود، نانوبات ها DNA شما را برای یافتن نشانه های بیماری اسکن خواهند کرد، خواهید توانست کامپیوترها را از طریق مغزتان در کنترل داشته باشید، و حتی جهان فیزیکی را دستکاری کنید. این ایده ها اکنون شاید مثل داستان های علمی تخیلی به نظر برسند اما فیزیکدان برجسته «میچیو کاکو» به مخاطبین نشان می دهد که آینده ی انسان ها همینگونه خواهد بود. کتاب «فیزیک آینده» که بر اساس مصاحبه با بیش از سیصد دانشمند برتر در جهان به وجود آمده، مانند سفری در زمان است که تصویری فراموش نشدنی از پیشرفت های حیرت آور در پزشکی، کامپیوتر، فیزیک کوانتوم و کاوش های فضایی در آینده را برای مخاطبین نقش می کند.

کتاب فیزیک آینده

میچیو کاکو
میچیو کاکو، زاده ی 24 ژانویه ی 1947، آینده گرا، ترویج دهنده ی علم و فیزیکدان ژاپنی/آمریکایی است.کاکو در کالیفرنیا و در خانواده ای ژاپنی/آمریکایی چشم به جهان گشود. او از همان دوران مدرسه، عاشق و شیفته ی علم بود و در گاراژ خانه، آزمایش های عجیبی انجام می داد.در سال 1968، کاکو با بهترین عملکرد ممکن از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و به آزمایشگاه برکلی در دانشگاه کالیفرنیا پیوست و دکترایش را دریافت کرد. او کتاب های زیادی در مورد نظریه ی رشته ها و نظریه ی میدان کوانتومی نوشته است و یکی از محبوب ...
نکوداشت های کتاب فیزیک آینده
Fascinating.
شگفت آور.
Wall Street Journal Wall Street Journal

A stunning and exhilarating vision of the coming century.
تصویری خیره کننده و مهیج از قرن آتی.
Amazon Amazon

Erudite and compelling.
آموزنده و هیجان انگیز.
Chicago Tribune Chicago Tribune

قسمت هایی از کتاب فیزیک آینده (لذت متن)
تا سال 2100، سرنوشت ما مانند ایزدانی خواهد شد که زمانی مورد پرستش و مایه ی هراس ما بودند.

ابزار ما در آینده، نه چوب های جادو و اکسیرهای سحرآمیز، بلکه علم کامپیوترها، نانوتکنولوژی، هوش مصنوعی، بیوتکنولوژی، و مهم تر از همه، تئوری کوانتوم خواهد بود.

امروز، تلفن همراه شما قدرت بیشتری از کل سازمان «ناسا» در سال 1969 دارد، زمانی که دو فضانورد را روی ماه نشاند.