کتاب داستان های خوب برای پسران بلند پرواز

Stories for Boys Who Dare to Be Different: True Tales of Amazing Boys Who Changed the World Without Killing Dragons
قصه هایی درباره مردان استثنایی
کد کتاب : 1798
مترجم : معصومه کلاگر
شابک : 978-600-490-069-0
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : جلد نرم
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

بهترین داستان ها برای پسران جسور
Stories for Boys Who Dare to be Different
کد کتاب : 81069
مترجم :
شابک : 978-6007961773
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

داستان های پسران شگفت انگیز
Stories for boys who dare to be different
کد کتاب : 24991
مترجم :

شابک : 978-6007068656
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب داستان های خوب برای پسران بلند پرواز اثر بن بروکس

شاهزاده جذاب ، قاتل اژدها ، کسی که شوخی های زننده و شیطنت آمیز می کند و ...اینها مدلها ونقش هایی هستند که پسران در کتابهایی که در خانه و مدرسه می خوانند با آنها روبرو می شوند. به عنوان یک پسر ، این فرض وجود دارد که اگر شما چنین باشید با یک نوع کلیشه ای از مردانگی مطابقت خواهید داشت.
اما اگر شما درونگرا باشید؟ اگر ترجیح دهید بجای شمشیر کتاب را انتخاب کنید؟یا اگر وقای ناراحت هستید گریه می کنید؟
در رابطه با مردان جوان و سلامت روان ، یک بحران مداوم وجود دارد که کلیشه های جنسیتی غیرمستقیم به این بیماری کمک می کند. کتاب داستان های خوب برای پسران بلند پرواز، روایت جایگزین دیگری را ارائه می دهد. این کتاب مجموعه ای خارق العاده از 100 داستان از مردان مشهور و نه چندان مشهور از گذشته تا به امروز است که هر یک از آنها یک قانون گذار و مبتکر به روش خاص خود هستند و همگی در حال دستیابی به چیزهای شگفت انگیز هستند. در این فهرست می توان به فرانک اوشن ، سالوادور دالی ، ریمباود ، بتهوون ، باراک اوباما ، استورمزی ، آی وی ووی و جسی اوونز اشاره کرد - انواع مختلفی از قهرمانان در جنبه های مختلفی از زندگی و از سراسر جهان.
کتابی سرشار از داستان های ماجراجویانه و شگفت آور. این کتاب برای کسانی که نیاز به شجاعت دارند و میخواهند مبارزه کنند جذاب خواهد بود. این کتاب برای همه پسرانی که نگران مسائلی هستند و همه والدینی که در مورد پسران خود نگران هستند ضروری است. کتاب داستان های خوب برای پسران بلند پرواز جنبه آموزشی و سرگرمی خواهد داشت ، در ضمن مشوق و الهام بخش نیز خواهد بود.
در کتاب دوم داستان های واقعی زندگی پسرانی که ثابت کردند دیده شدن ناتوانی نشانۀ ضعف نیست، داشتن ذهنی باز و پذیرا بسیار جذاب و خوشایند است - و متفاوت بودن هیچ اشکالی ندارد.

کتاب داستان های خوب برای پسران بلند پرواز

بن بروکس
بن بروکس (انگلیسی: Ben Brooks؛ زادهٔ ۱۹۹۲) یک نویسنده اهل انگلستان است. این نویسنده در سال ۲۰۱۵ میلادی جایزه ادبی سامرست موم را به خاطر نگاشتن کتاب لولیتو از آن خود کرد.معروف ترین کتاب او با عنوان بالغ شدن است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. مضمون این داستان درمورد نوجوانی به نام جاسپر است که در واپسین سال تحصیلی اجباری خود است که پس از پایان این سال می تواند تصمیم بگیرد که به تحصیل خود ادامه دهد یا خیر ولی این نوجوان نیز همانند دیگر دوستان و هم سالان خود در این دوره مجذوب مصرف الکل، آمیزش جنسی و مو...
نکوداشت های کتاب داستان های خوب برای پسران بلند پرواز
Filled with interesting stories about boys (and men) that contributed and changed the world in their own ways, this text is sure to inspire young readers and show them that there are many, many different ways to make a difference
پر از داستانهای جالب در مورد پسرانی (و مردان) است که به روش های خاص خود به جهان کمک کرده و آن را تغییر داده اند. مطمئنا این متن به خوانندگان جوان الهام می بخشد و به آنها نشان می دهد که راه های مختلف زیادی برای ایجاد تغییر وجود دارد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب داستان های خوب برای پسران بلند پرواز (لذت متن)
در سال 1871 گفت و گو درباره شاعر جوان و حیرت انگیزی به نام آرتور رمبو در خیابان های پاریس شور و غوغا به پا کرده بود. او هفده سال بیش نداشت و معلوم نبود از کجا پیدایش شده است. شعرهایی زیبا و شگفت آور و گاه نفرت انگیز در مورد خشم و اندوه و رنج بزرگ شدن می نوشت.